Гендиректор державного концерну "Укроборонпром" Павло Букін назвав сумнівним і необґрунтованим твердження представників Росії про нібито ексклюзивне право розробника впливати на супровід проданої авіаційної техніки, повідомляє повідомляє ІА Волинські Новини з посиланням на сайт "Укроборонпрому".

Читайте також: НАБУ проводить обшуки в керівника "Укроборонпрому"

Нагадаємо, Букін фігурує в гучному скандалі щодо розкрадання в оборонному комплексі, який набув розголосу завдяки журналістам проекту "Bihus.info". Він і звільнений з посади першого заступника секретаря РНБО Олег Гладковський, згідно з даними журналістів, привласнили собі мільйони на міжнародному контракті – про це йдеться у розслідуванні програми "Наші гроші".

Букін прокоментував лист заступника Федеральної служби ВТС РФ Пєтухова головному маршалу авіації, командувачу ВПС Індонезії Юю Сутісні, який датований 27 лютого 2019 року. Пєтухов застерігає індонезійського маршала від розміщення в Україні замовлень на ремонт авіатехніки, в тому числі двигунів АЛ-31Ф для Су-27. Він заявляє, що сертифікація українських підприємств на відповідність діючій технічній документації не проводилася і Росія не несе відповідальність за експлуатацію таких літаків.

Читайте також: Як друзі Порошенка нахабно розкрадають оборонний комплекс України

Гендиректор українського концерну пояснив, що Україна володіє необхідною технічною документацією для поточного і капітального ремонту, продовження льотного ресурсу військової авіації модельного ряду літаків і вертольотів МіГ, Су, Іл, Мі.

"Такі права не мають зворотної сили. У РФ немає правових підстав вимагати від України додаткового ліцензування", — заявив Букін.

До слова, Букін нещодавно відвідав державне підприємство Луцький ремонтний завод "Мотор". "Укроборонпром" на Луцькому ремонтному заводі "Мотор" виконує контракт із ремонту авіаційних двигунів для ВПС Індонезії. "Мотор" ремонтує авіадвигуни АЛ-31Ф і ГТДЕ-117−1, ВКА з 1990 року.

"РФ намагається тиснути на друзів і партнерів України в Індонезії та інших країнах. Подібні листи є спробою витіснити нас із перспективних міжнародних ринків", — повідомив Букін.

За його словами, кожна країна-експлуатант встановлює свої правила і вносить зміни в конструкцію, а маркером самостійності є достатність науково-технічного, конструкторського і виробничого потенціалу кожної країни.

Луцький завод "Мотор" вирішив питання імпортозаміщення запасних частин і співпрацює з українськими авіаційними заводами, конструкторськими бюро та інститутами.

"Завдяки цій кооперації, а також запасним частинам, які завод виробляє власними силами, повністю забезпечений ремонт авіадвигунів для ВПС України та іноземних замовників", — заявив Букін.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook