Виробництво українськими алкогольними компаніями вина, віскі і джинів під європейськими торговельними марками є наслідком рекламної політики Євросоюзу.

Читайте також: Які види алкоголю продовжують життя

Про це в ефірі однієї з радіостанцій розповів генеральний директор Української корпорації з виноградарства і виноробної промисловості "Укрвинпром" Володимир Кучеренко, пише УНН

"Якщо ми зайдемо в магазин і подивимося, то на сьогодні побачимо дуже багато продукції з іноземними марками. Не забуваємо про те, що Європа на ці напрямки виділяє реклами на рівні 530 млн євро строком на 3 роки – це у них постійна державна підтримка ЄС своєї продукції . Мабуть, це і штовхає вітчизняних виробників шукати співпрацю з тими виробниками на ліцензійних умовах і випускати такого роду продукцію, можливо, під тими ж назвами, які більш відомі, більш розрекламовані. За нашими підрахунками, близько 30% такої продукції на ринку нашої країни виробляється вітчизняними виробниками", – сказав він.

Кучеренко зазначив, що на контретикетках такої продукції повинна бути інформація про її виробництво за ліцензією. Якщо ж такі дані відсутні, то це вже повинно стати предметом розслідування державних контролюючих органів України.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter