У Пенсійному фонді запровадили нові сервіси веб-порталу електронних послуг. Що це означає та які покращення принесе?

Читайте також: Хто і як у Луцьку зможе отримати субсидію у неопалювальний сезон

Забудьте про довжелезні та незручні черги, відтепер отримати будь-яку інформацію або довідку щодо пенсії та страхування можна вдома, сидячи за компютером. Пенсійний фонд України запровадив нові сервіси веб-порталу, Нині кожен охочий зможе створити свій власний електронний кабінет, і сформувати запит на попередню підготовку документів, подати скаргу, записатися на прийом до фахівців Фонду, подати запит на смс повідомлення, не виходячи з власної домівки.

Дирекція головного управління пенсійного фонду України у Волинській області стверджує – для комфорту українців осучаснюють стару систему, зокрема, нововведення у вигляді електронного кабінету принесе лише користь.

Читайте також: У Луцьку відбудеться фестиваль повітряних куль: де і коли

Нині, Пенсійний фонд став структурою, послугами якої користуються не лише пенсіонери, а й застраховані особи та страхувальники. Для того, аби користуватися усіма послугами, які надає ПФУ, необхідно створити за допомогою гаджету, або комп’ютеру – електронний кабінет, проте, якщо ви не маєте змоги це зробити – сервісний центр Пенсійного фонду і в цьому вам допоможе.

Начальник головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області Петро Філіпчук зазначає – в успішній реалізації нових проектів Волинь – займає передові позиції і це заслуга відповідальних працівників.

А вже зовсім незабаром веб-сайт зможе надавати ще більше послуг – з’являться електронні трудові книжки, лікарняні листи та пенсійні справи. Нині, близько 30 тисяч волинян вже користуються веб-порталом Пенсійного фонду, і насолоджується відмінним сервісом без черг та зайвих витрат. 

Детальніше у сюжеті ТРК "Аверс":


Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook