Пенсійний фонд України розробив та впровадив у дослідну експлуатацію нову сервісну послугу – автоматичне призначення пенсії. Для автоматичного призначення майбутнім пенсіонерам потрібно завчасно подати кілька документів.

Читайте також: В Україні зросте прожитковий мінімум: як зміняться виплати

Про це повідомляє пресслужба Міністерства соціальної політики, пише ТСН.

Послуга надаватиметься засобами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) та дозволятиме призначати пенсії автоматично при досягненні пенсійного віку з урахуванням всіх наявних у Пенсійному фонді даних, завчасно поданих майбутніми пенсіонерами.

Читайте також: Уряд хоче виплачувати субсидію українцям тільки готівкою

Для цього необхідно:

  • заповнити атрибути анкети-заяви;

  • додати скановані копії документів;

  • підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до територіального органу Пенсійного фонду.

  • "З початку роботи сервісу автоматичного призначення пенсії анкети-заяви подали 356 майбутніх пенсіонерів", – йдеться у повідомленні.

Найближчим часом послуга буде доступна і користувачам вебпорталу Пенсійного фонду, які не мають КЕП. Вони зможуть надавати всі необхідні документи, авторизувавшись з використанням банківської ідентифікації (BankID). 

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook