Відомий європейський бренд одягу H&M потрапив у расовий скандал.

Читайте також: "Поставили пару нещасних щедрівок", – скандальний український продюсер заступився за Інтер

Про це повідомляє Обозреватель з посиланням на The Independent.

Так, компанія використовувала фото, на якому зображений темношкірий хлопчик у толстовці з написом "Найкрутіша мавпа в джунглях". Толстовка продавалася в британській версії магазину. Коли знімок спровокував хвилю обурень, компанія вибачилась і видалила рекламу.

Після скандалу від співпраці з H&M відмовився популярний співак The Weeknd.

"Прокинувшись вранці, пережив шок і збентеження через це фото. Я глибоко ображений і більше не буду працювати з H&M", – написав він у своєму Twitter-акаунті.

Компанія моментально відреагувала на пост співака і офіційно принесла вибачення.

"Ми приносимо щирі вибачення за те, що образили людей цими зображенням. Цей образ видалений з онлайн-доступу, а сам продукт не буде продаватися у США. Ми переглянемо нашу внутрішню політику, щоб надалі уникнути подібних непорозумінь", – заявили в компанії.

Варто зазначити, що в якості моделей для реклами толстовок з іншими тваринами бренд вибрав білошкірих дітей.

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook