На Волинській митниці процвітає схема незаконного розмитнення вантажних бусів під виглядом пасажирських. Крім цього, для ввезення заборонених авто з двигунами Євро-3, рік випуску деяких авто змінюється на більш молодий. Про це повідомляється на сайті ведучого програми "Гроші"  Олександра Дубинського.

Читайте також: Волинські митники та СБУ продовжують тероризувати бізнес

З 2009 року в Україні діє розпорядження Кабміну про заборону використання автобусів для пасажирських перевезень, які були переобладнані з вантажних.

Однак щоб обійти розпорядження, і розмитнити, наприклад, двомісний "Mercedes Sprinter" 2013 року випуску за 12-13 тис. євро, на одному із митних постів Волинської митниці "Луцьк", "Ковель", або "Ягодин", ділки подають підроблений техпаспорт і сертифікат про те, що вказана вантажівка є пасажирською і має 22 місця, а також в документах змінюється і рік випуску з 2013 року на 2015 рік.

А працівники зазначених митних постів, замість затримання цих автомобілів, їх розмитнюють, навіть не звіряючи рік випуску. В результаті такого "перетворення" на кордоні, ділки отримують український техпаспорт, в якому вже вказано, що це зовсім не вантажівка, а автобус з 22-ма посадковими місцями. 

По суті це схема обходу заборони на переобладнання вантажних авто в пасажирські.

Читайте також: Волинський митник розповів про корупційні схеми головного фіскала області

Розпорядження приймати ці авто в "роботу", за інформацією джерел видання, спущено на всі митні пости нібито з кабінету начальника Волинської митниці Віктора Кривицького.

Згідно негласного "прайса", за кожен такий автомобіль, в основному це "Mercedes Sprinter", митник оформляє вантажівку і нібито бере з водія 2 тис. євро, з них 500 доларів залишається на посаді, 1,5 тис. доларів нібито передається начальнику митниці.

Читайте головні новини Волині та України також на наших сторінках у Facebook та Twitter