В Україні можуть ухвалити законопроєкт, за яким усі податки за розмитнення "євробляхи" загалом складатимуть 35% від вартості авто. 

Читайте також: Керівник "нової" митниці Нефьодов кришує родичів-контрабандистів

Про це 28 жовтня повідомили представники "євробляхерів" з посиланням на обговорення під час круглого столу у Міністерстві інфраструктури, пише ТСН.

У зверненні зазначається, що є усі шанси, що автомобілі на єврономерах дозволять розмитнити за нинішньою формулою, але без урахування коефіцієнту віку транспорту, що серйозно знизить розмір податків.

За словами "євробляхерів", з урахуванням ПДВ та мита загальна сума сплат до бюджету складе приблизно 35%. Разом з тим у Мінфіну є деякі запитання до такої формули, адже поки що не зрозуміло, чи буде отримувати держбюджет потрібні надходження від автоіндустрії.

Тим не менш, "євробляхери" переконані, що є усі шанси ухвалення саме згаданого коефіцієнту. Якщо його затвердять, то авто за тисячу євро можна буде розмитнити всього за 350 євро.

Читайте також: Нові правила для "євроблях": що Кабмін підготував українцям

Більше того, адвокат "євробляхерів" зауважив, що остаточно не визначено, хто зможе розмитнити авто за такими тарифами. Так, у ДФС наполягають, щоб дія законопроєкту поширювалась на машини ввезені до 25 листопада 2018 року. При цьому "євробляхери" наполягають, що потрібно дозволити розмитнювати авто за такими ставками і тим, хто ввезе транспорт аж до набуття чинності новго закону, який наразі готують. 

Як наслідок обговорення, днями, нібито, повинна з’явитись попередня версія законопроєкту, з яким уже зможуть ознайомитись громадяни. Уже у ньому можна буде побачити фінішну формулу для перереєстрації.

"Євробляхери" говорять, що він передбачає насамперед вирішення поблеми ввезених з порушеннями авто, а уже потім питання високих податків на розмитнення машин в Україні загалом. 

Читайте головні новини Волині та України також на нашій сторінці у Facebook