У літаку, що розбився вчора, 10 жовтня, на Волині, ймовірно летів і загинув син волинського держслужбовця. Окрім того в історії фігурує третя особа. У загиблих контрабандистів був спільник, - повідомляє ТРК «Аверс».
Потрапити до місця падіння літака, журналістам було не так просто. За кілометр від уламків дорогу перегородили правоохоронці, котрі попередили – далі не можна. Зразу ж, біля нашвидкоруч організованого «кордону», у кюветі знаходився темно-синій автомобіль марки «Мерседес». На час прибуття журналістів авто евакуйовували. На злітній смузі та біля уламків «кукурузника» працювали спеціалісти. Приблизно 200-метрова зона аварії була огороджена стрічкою. Сам літак ніби розламався на двоє, а навкруги нього стояли ящики цигарок білоруської марки. І хоча падіння трапилося вночі, тіла загиблих ще в обідню пору ніхто й не збирався забирати.
Волинський прокурор з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері Олег Лісовецький в офіційному коментарі не пролив світла на справу, лише констатував факт: «Близько 8-ї години ранку в чергову частину Ковельського відділу міліції надійшло повідомлення, що впав літак. Виїздом на місце події слідчою группою установлено, що під час падіння літака загинуло дві особи. На даний час більше інформації у нас немає, бо здійснюється огляд місця події». Проте, коли пан Лісовецький розмовляв по телефону вдалося дізнатися нові подробиці. У розмові він комусь пояснював, що розіслали людей у найбижчі населені пункти, аби з҆ясувати, очевидно, кінцевий пункт призначення контрабандистів. Згадували і про свідка аварії.
Уривки телефонної розмови: «Да, да… Куди вони мали їхати… Громадянина, зараз його привезуть, він каже, що цей літак кружляв. Десь три круги зробив… Таким чином він виробив всей бензин, через то і рухнув… Біля тої полоси… Вони приблизно бачили по карті».
Чому пілот кружляв над злітною смугою, і приземлився за кількасот метрів від неї, там, де відкритий простір закінчується деревами, лишається невідомим. Адже з місцевістю він, ніби, повинен бути знайомий. Селяни розповіли, що літак простояв на території сільської ради не один місяць. Жителька населенного пункту Наталія зауважила, що люди ще влітку навіть ходили фотографуватися до нього. Окрім того, смуга доглянута, там навіть є освітлення.
Лісовецький наразі оприлюднив офіційну версію аварії – літальний апарат зачепив крилом меліоративний канал за 300 метрів від летовища, вніслідок чого і розбився.
Як виявляється, літаки у Скулині не дивина. Про те, що на території сільради вже кілька місяців простоює АН-2, сільський голова Петро Рудень знав і повідомив дільничного. Також, за його словами, взлітну смугу неодноразово використовували працівники надзвичайних ситуацій для різноманітних потреб, сідали і приватні літаки. Але чому смуга під Скулином настільки популярна, запитувати не зовсім безпечно. Через надмірну цікавість сільський голова, як він сам сказав, мало не поплатився.
Місцеві таки бачили останній політ «кукурузника» . Очільник села зауважив – літак злетів о 10-й годині вечора і впав десь о третій: «Залетів в Білорусію, взяв сігарєти і прилетів назад. Це 100%... Але він не йшов на аеродром, він йшов у сторону».
Розповів співрозмовник і про третю особу, яка очевидно була спільником загиблих: «Там третій лишився живий, який остався на аеродромі… Це люди приїхали вночі, освітили аеродром, дали взліт. Положили освітлювальні вогні. Взлетіли. Той їх видно чекав там. Не дочекався. Видно побачив, що бабахнули. Поїхав подивився, що самольот вдрєбізгі. Тому машиною мабуть гнався і в’їхав в канаву… Він видно сам той хлопець подзвонив, бо першими приїхала Камінь-Каширська міліція».
Окрім того співрозмовник розповів - усім трьом чоловікам в межах 30-ти років. Загалом, пілот, швидше за все, з Одеси, а пасажир - ковельчанин, і, ніби… є сином чиновника Ковельської райдержадміністрації: «В райдержадміністрації працює батько по надзвичайних ситуаціях. Замість Супрунюка його призначили… То вроді його син».
Посаду начальника відділу з надзвичайних ситуцій Ковельської РДА займає Олександр Ромах. «Мерседес», який потрапив у кювет неподалік від розбитого літака зареєстрований на ім҆я Любові Григорівни Ромах.
Коментарі
коментарів немає