У Луцькому навчально-виховному комплексі №9 від батьків вимагають здавати кошти на капітальний ремонт спортзалу. Попри те, що гроші на роботи в повному обсязі передбачені міським бюджетом. Тоді на що збирає гроші директор школи? І в чиїх кишенях вони осідають? Тему досліджували кореспонденти інтернет-видання «Під прицілом».
Як заробити на біді – рецепт від директора луцької школи
У травні цього року після тривалих дощів підвали дев’ятої школи наповнилися водою, яка підмила фундамент спортивного залу, затопила тепловий центр, який знаходиться під ним. Тож приміщення почало валитися. У зв’язку з цим треба було здійснювати капітальний ремонт.
Міська рада взяла на себе повністю фінансування капремонту запланувавши 1 мільйон гривен на спортзал і 100 тисяч на ремонт опалювальної системи. Спочатку виділили з міського бюджету 400 тисяч гривень, решту планують до кінця року.
«Ми уже зробили початкові роботи. Уже будемо здійснювати завершальні роботи. Вичистили стару осівшу підлогу, зробили буронабивні палі, зробили бетонну підготовку, чистову бетонну стяжку, і зараз уже приступаємо до облаштування настилу з брусків, переварюємо опалення і переходимо до оздоблювальних робіт стелі і стін», - розповів начальник управління капітального будівництва Луцької міської ради Леонід Карабан.
З батьків беруть побори, погрожуючи виключенням їх дітей зі школи
Однак батьки дітей звернулися у редакцію інтернет-видання «Під прицілом», розповівши, що у них вимагають, аби вони здавали кошти на ремонт спортзалу. Хоча не так давно міський голова Микола Романюк пообіцяв, що спортзал відремонтують за кошти міського бюджету без батьківської допомоги.
«Нас поставили до відома, що до Нового року ми збираємо кошти на ремонт спортзалу, бо він падає і валиться, і це - наша проблема, бо наші діти там навчаються. І після нового року ще будемо збирати на ремонт спортзалу. Бо всі гроші, які були виділені, потратили на ремонт опалювальної системи. Поки що сказали по 100 гривень здавати, але потім, кажуть, може бути і по 200, і по 300 гривень. З батьківського комітету просто дзвонять і ставлять до відома, що здаємо таку суму. Ніхто не обговорював з батьками це питання. Після осінніх канікул просто поставили до відома», - розповіла нашому виданню одна з мам, чия дитина вчиться у НВК №9. Прізвище та ім’я батьки називати не хочуть, оскільки бояться, що їх дитину виженуть зі школи і в іншу не приймуть.
«Наш директор каже: «Гроші у нас здаються добровільно, а хто не хоче здавати, ми того попросимо в іншу школу», - бідкається мама. Тож батьки без питань уже почали здавати гроші, як і наша героїня.
Більше того, за її словами, роботи у спортзалі зупинилися, бо кажуть -немає грошей, щоб їх далі продовжити, тому батьків просять здавати кошти швидше, бо ж скоро зима надворі, і дітям не буде, де займатися фізкультурою.
«Я розумію, що ми можемо чимось допомогти, але ж не можна звалити повністю капітальний ремонт на батьків», - вважає мама.
Однак, як зазначив начальник управління капітального будівництва Луцької міської ради Леонід Карабан, жодних додаткових коштів непотрібно, усі роботи будуть виконані за гроші міського бюджету:
«На ці роботи не треба додаткових коштів. Ми плануємо зробити спортзал повністю за кошти міського бюджету», - повідомив чиновник.
Як директор школи втікав від журналістів, а його працівники забороняли знімати відео
Кореспонденти «Під прицілом» вирішили все ж з’ясувати у директора Луцького НВК №9 Віктора Недужка, що тоді за гроші на спортзал збирають із батьків. Утім, у навчальному закладі, схоже, нам були не раді. Керівник школи відмовився спілкуватися з журналістами, закривши двері свого кабінету перед носом кореспондентів. А в приймальні його секретарі повідомили, що директор раптом став зайнятий і вирушає на якусь дуже важливу робочу зустріч. Тож він дуже хвилюється і вчить промову. Таким чином, нам дали зрозуміти, що до такого поважного керівника потрібно записуватися на прийом завчасно. Бо ж хто такі ці ЗМІ? І яке право мають порушувати ідилію закладу, створену директором?
На побажання все ж ознайомитися з ремонтними роботами, які тривають у спортзалі, ми теж отримали відсіч. Мовляв, журналісти не мають права цього робити без дозволу. Який же дозвіл у нас має бути і від кого, нам так і не пояснили, лише підкресливши, що директор нам заборонив здійснювати фото і відео зйомку всередині спортзалу. І як після цього не процитувати давню приказку: «На злодієві і шапка горить».
Мабуть, працівники школи зовсім погано знають законодавство, а особливо Закон України «Про друковані засоби інформації (пресу) в Україні». Зокрема, у статті 26 цього закону пункт 2 йдеться: «Журналіст має право відвідувати державні органи влади, органи місцевого і регіонального самоврядування, а також підприємства, установи і організації, та бути прийнятим їх посадовими особами».
Окрім того, умисне перешкоджання законній професійній діяльності журналістів підпадає під адміністративну і кримінальну відповідальність, тобто карається штрафом, арештом чи обмеженням волі.
Побори за спиною начальника управління освіти?
Оскільки працівники Луцького НВК №9 чинили нам перепони в отриманні необхідної інформації, кореспонденти попрямували у міське управління освіти за коментарями.
Начальник управління освіти Луцької міської ради Олег Гребенюк відповів на наші питання. Зокрема, він погодився, що заборонити зйомку спортзалу директор не мав права, бо це не його приватна власність, тож пообіцяв врахувати цей факт. Також головний освітянин міста повідомив, що жодних коштів з батьків на ремонт спортзалу не вимагають, оскільки це - капітальний ремонт, то всі витрати бере на себе міська рада.
«Ні, що ви! Батьки в нас капітальне будівництво не дофінансовують абсолютно. Це великі об’єми, і навіть при бажанні батьків вони б цього не зробили. Такої потреби нема», - зауважив Олег Гребенюк.
А про те, що керівництво та вчителі Луцького НВК №9 вимагають здавати батьків по 100 гривень на ремонт спортзалу, головний освітянин взагалі вперше чує: «Якщо ви мені таку інформацію дали, я виясню і уточню цю ситуацію. Але я думаю, що це не відповідає дійсності».
Якщо добре порахувати, то можна побачити, що коштами батьків можна повністю зробити капремонт спортзалу. У школі навчається в середньому 2 тисячі учнів по 100 гривень з кожного – виходить 200 тисяч гривень, плюс 300 гривень після Нового року, про які говорила мама - отримуємо ледь не мільйон гривень! Ось вам і капремонт.
Утім, попри запевнення Олега Гребенюка, що поборами у дев’ятій школі не займаються, мало віриться. Оскільки батьки готові розповідати про чудні речі, які кояться в освітньому закладі, утім поки що ніхто не хоче відкрито про це заявляти, бо боїться. Адже усім відома «кругова порука» серед освітян. Тому для директора школи стати князьком - не проблема, оскільки на діяльність керівників закладів освіти і міська рада і правоохоронні органи банально закривають очі. А крайніми завжди опиняються батьки та їх діти. Чи буде так і цього разу?
Коментарі
Крапочка
07.11.2013 19:19:11
Моя дитина теж навчається в 9 школі. І ми буквально вчора здали гроші на ремонт спортивного залу. Виведіть іх на чисту воду, а то в нас все продається і купується. Хочеш гарну оцінку - дай, хочете щоб ваші діти навчалися у першу зміну - скинтесь, вчителька фізкультури видирає дітям вуха зі шкірою - не чіпайте, бо в неї криша. Всього вже й не перерахувати. Недужку - респект! Молодець, гарно придумав! А завтра скажуть, що гроші збирають не на спортзал, а на якусь іншу "фігню". Викрутяться і міська влада нічого не зробить! Ви ж там напевно всі в долі. Часом дітям на ліки не вистачає, а в школах останню шкуру з батьків здеруть. Оце наша БЕЗКОШТОВНА ОСВІТА!!! А на що ж Ви шановний директору витрачаєте гроші, які ми здаємо щомісяця по 40 грн у фонд школи? Це теж не маленькі суми кожного місяця! Редакції ПП велика подяка! Молодці!
Микола
08.11.2013 10:39:56
А чому ХТОСЬ має вивести на чисту воду, а для чого здавали, а чому заяву не напишете. Хтось чиїмось руками це хай зробить? А хто допоможе журналістам, правоохоронцям. Знаючи і не протидіючи - це однаково що допомагаючи!
Олександр
11.11.2013 20:14:25
Моїх двоє навчаеться у 9-й школі, і я також здаю гроші!!! Але перед тим як звинувачувати, розберіться на що!???? В школі міняють старі вікна на нові, а в школі їх білше ніж 200!!!! Я сам будівельник і знаю скільки це коштує!!!!
Бабуся
12.11.2013 14:25:53
На вікна здаємо по 200 гривень і це мабуть не межа. Плюс фонд школи, фонд класу. І це називають добровільно? Добровільно принудово - мабуть так воно краще сказати. А не здасиш, все відіб'ється на дитині. У мене в 9 школи навчались двоє дітей, тепер вчиться внучка, отже пишу не з чуток, а з власного досвіду.
Запитаннячко
12.11.2013 00:15:08
Здається мені, що Ви, шановна Крапочко, живете прцюєте і навчаєте дітей десь інде, а не в 9 школі. Бо ми Як і всі здаємо вже на протязі п'яти років по 50 а не по 40 гривень щомісяця. Проте не жаліємось. А вам схоже скажи і 5 здати і тих шкода. Ахто там в долі? Ви знаєте - озвучте! А то все емоції, сумнівні факти, які називаються брехнею. Заперечте, але аргументовано.
Юлія
14.11.2013 10:19:57
Аргументовано заперечувати повинна прокуратура. А те що у вчителів є криша -це знаю з власного досвіду. Перевела дитину в іншу школу і дякую Богу. Я не проти здавати гроші у фонд школи, класу, бо держава давно наклала на освіту велику купу. Діти повинні вчитись в теплі і чистоті, мати наочний та роздатковий матеріал, йти в ногу з розвитком технологій. І поки держава буде вирішувати як впоратися з цією проблемою, мої діти закінчать школу. Зараз такий величезний дефіцит бюджету, золоті фонди тануть на очах, так що чхати на нас хотіла та держава. Поки не розіпхнуть по карманах все що залишилось - нічого робити для нас і наших дітей не будуть. Я для своїх дітей бажаю кращого життя.
Крапка 2
07.11.2013 22:52:43
Так в кожній школі. Цілий конкурс: хто більше облупить батьків. Викладачі в 9 школі злі переважно, якісь озлоблені на наших дітей. ВИКЛАДАЧІ БУДЬТЕ ЛЮДЬМИ- це ж діти і вони інші!!!! Не такі, як ви і ми - вони ІНШІ. Спробуйте їх не заганяти в пост- радянські рамки.
Rumcajs
08.11.2013 08:13:04
А вони по іншому не вміють. Вони ж вийшли з радянської школи. Можливо треба їх всіх повиганяти, і дати можливість реалізувати себе молодим. Звісно на початку буде важко, тому що в молоді немає досвіду. Проте, в цьому випадку з'явиться шанс на те, що наші діти все ж стануть освіченими, та самодостатніми. А не жертвами жертв.
Ухти
08.11.2013 21:55:25
ПРАВИЛЬНО, ДОРОГУ МОЛОДИМ І ПЕРСПЕКТИВНИМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ололо
07.11.2013 23:23:26
Недужку вже давно час на пенсію. А поборами хай займеться прокуратура!
КРУК
07.11.2013 23:25:00
Хапуга ще той
читач
08.11.2013 06:31:22
Ганьба. Якщо і це зійде з рук,то і всім можна робити так само. Влада виконувала своі зобов'язання, а директор вирішив нагріти на ситуаціі руки. Недужко не має права займати цю посаду.
Мама
08.11.2013 06:43:57
Дитина навчається в НВК9 не перший рік. І щороку побори стають тільки більшими. Купили в початкові класи мультимедійні системи за кошти батьків. І вмикаєлась та система аж 3! (три) рази за минулий навчальний рік. Здерли гроші на ремонт дискозалу, а коли клас хотів там провести ранок, не дозволили. В актовому залі ремонт зроблений теж коштом батьків, як і в їдальні. І це не враховочи щомісячної плати за школу. Зате Недужко приббав житло в Київі для сина. А передвиборча кампанія "професора" з яких коштів цікаво фінансувалась? Зараз вимагають гроші на спортзал і ремонт сходів. А діти, особливо початкова ланка, уроки проводять в коридорі біля актового залу. І так завжди, не дивлячись на те, що в школі працювало два спортзали. Вимоги про гроші супроводжуються відкритими погрозами, що дитина не буде навчатись в школі, якщо не заплатите. Велике прохання до Вас, журналісти, не полиште розпочату тему!
дідо
08.11.2013 07:13:33
Директору гімназії 4 виділили БЕЗКОШТОВНО ділянку під забудову, і у школі швидко почали збирати по 300 грн на ремонт туалетів. Зарплати директора 3000 грн явно не вистачає для будівництва будинка. І всі мовчать та платять рекетирам з освіти.
Грн
08.11.2013 17:05:13
Ааааа це погибель 4 школа, головний Унитаз Луцька!!!
Rumcajs
08.11.2013 08:23:59
А взагалі чи хтось може похвастати, що не здає гроші. Здають всі, і у всіх школах. А що робити? Не здавати? Звертатись в прокуратуру? Можливо. проте на це підуть один-два-три, а маса і далі буде тихенько робити все, щоб було всьо чотко. Дивує оця завзята жертовність тьоток, що трупами лягають захищаючи "честь і достоїнство" своїх керівників. ЩО з такими тьотками робити? Це на них тримається вся корупнція, як явище. Це вони стоять на її сторожі. Це вони її плекають. А чому вони себе так поводять? Бояться. Бояться, що втратять роботу. Перевиховати їх на мою думку вже не можливо. Потрібно перевести їхній страх на інше. Наприклад вже навіть за таку банальну справу, як перешкоджання роботі журналістів вигнати з роботи з забороною взагалі до кіня життя працювати в освітніх закладах. Якщо їм реально стане страшніше бути покараною законом ніж своїм начальником, це і буде точкою відліку у покращенні.
natalka
08.11.2013 12:31:18
Я можу похвастатись, що я не здаю побори. Я відкрито заявила на зборах, поставила до відома керівника класу, директора. І ще попередила всіх у школі вчителів, щоб небуло ніякого тиску на мого сина ні оцінками, ні морально. Тепер маю спокій.
Ман
08.11.2013 21:58:19
А всі уже тебе так і послухали
ZZZ
09.11.2013 17:20:34
Хотіла б я це побачити... Добре хвастатись анонімно:(
дідо 2
08.11.2013 09:48:38
Шановний ДІДО, не трогайте вже четверту школу! Там навчаються мої діти і, повірте, по 300 грн. на ремонт туалетів ще ніхто не здавав і не вимагав. Якщо Вам надокучив Мишковець О., то скажіть йому про це відверто в очі.
лучани
08.11.2013 12:13:30
Це праведне діло всім світом скинутись Мишковцю на хатинку.
Дудо
08.11.2013 17:07:11
Мишковець - це опора корупції, він задає тон поборів. Попрошу не чіпати авангард і еліту Луцька.
1
08.11.2013 17:09:48
Не обманюй. У нас в 4 гімназії придумають на що здавати, замаскують так, що не зрозумієш на що здав.
Олександр
11.11.2013 20:33:22
Якщо ваші діти вчаться в 4-й школі, то чому ви 9-у обговорюете! Сушно ВАМ!?
Крапочка
08.11.2013 09:52:58
Пам'ятаю перший дзвоник своєї дитини, свято! І тут в актовому залі, де зібралися батьки першачків розпочинає свою промову пан Недужко. З дурнуватою посмішкою на обличчі він гордо переводить знання, які вчителі вкладуть в голови нашим дітям в сотні тисяч гривень, після чого заявляє, що гроші в нашій школі здаються добровільно, але хто не здає, то милості просимо в іншу школу! Від таких слів я ледь з крісла того не впала! Тобто якщо в мене немає грошей на апетити Недужка, то моя дитина не достойна ВАШОЇ с**ної школи? А макулатура???? Для батьків і дітей це вже страшний сон! Ви вже задрали своєю макулатурою. Я за місяць при всьому бажанні 20 кг не нашкребу! Він пресує вчителів, вчителі дітей, а дитина вдома плаче: "мамо, тату занесіть в школу макулатуру, бо вчителька свариться". Не зажирно? Якщо в школі щось ремонтують, щоб то не було, то гроші з нас здирають окремо, а у своїх "звітах" вказують, що це зроблено за ті гроші, що ми щомісяця здаємо на школу! Ви, пан Недужко, не жирно ка**єте?
кома
12.11.2013 17:42:35
Шановна Крапочко, якщо вам не подобається так 9 школа і її вчителі, то чому ви не заберете свою дитину в кращу школу де не має поборів і дурних вчителів? І скажіть ,будь ласка, чи до кінця ви розумієте значення слова побори,а то складається враження що ви від цього далекі!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
КОЛЯ
08.11.2013 10:50:45
І чого вчепились до того Недужка, це ще якраз з небагатьох порядних директорів, це пахне звичайною заказухою, бо в спину йому вже дихає така крупна пані як Ірина Анатоліївна, це Никитюкова(депутата) родичка, яка вже і в завучах засиділась, хоча на тій посаді недавно, але в неї дуже великі апетити, то побачите-возами будете побори возити...
Селюх
08.11.2013 11:21:36
Всі святі по факту. Здається мені, що ви, Коля і є директор школи. Або хтось з оточення.
кома
12.11.2013 17:44:55
Щиру правду кажете!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAN
08.11.2013 12:01:50
Интересно-а что выборы какие то намечаются, "проффессор" еще куда то хочет?
Селюх
08.11.2013 12:20:13
Та хіьба тіко на вибори грощі треба? Може в них скрута з машиною, мерседеса хочуть, або з третою дачою, щось сталося - басейн не можуть докопати. Зима на носі, а басейн не докопаний.
V
08.11.2013 12:18:40
Я повністю згідна з тим, що ці побори треба припиняти! Але на жаль одна людина, один тато чи одна мама проти цієї налагодженої корупційної машини безсильна. Потрібно збиратися і боротися з цим масово. Мені страшно уявити, що чекає в подальшому батьків, коли кожного року суми ростуть. Про 9 школу я теж не раз чула, що там зажерлись по самісіньке горло!!! Схиляю низько голову перед людиною, яка не змогла просто закрити очі, і намагається відстояти наші права та наших дітей. МОЛОДЕЦЬ!!!!
777
08.11.2013 14:34:33
Мда, ПРОФЕСОР, а боїться поспілкуватись з журналістами, сцикунами таких називають!!! А ще в депутати перся і представлявся професором ВНУ ім.Лесі Українки....!!! Я одного не розумію, невже більшість готова спокійно платити??? Та зберіться разом і зловіть того Недужка, тихенько поясніть, що так робити не можна і більше не скигліть!!! Які Ви батьки, якщо не можете стояти за себе і своїх дітей???!!!
Олександр
11.11.2013 20:29:54
Ти "ДУЖЕ ОБІЗНАНА ЛЮДИНА" спочатку розберись про яного Недужка ти пишеш.........! А то вискочив як пилип з конопель!
Бабуся
12.11.2013 14:45:35
Шановні, це система і на неї нема управи. Ви думаєте Недужко не ділиться з тими, що в управлінні освіти? Скільки про це мовлено, скільки казано, а результат той же.
Наталка
08.11.2013 16:50:09
Стаття замовна або кореспондент не розібрався в питанні. Школа №9 -одна з найсильніших в місті. Мої діти там навчаються . Щодо сум "поборів " - вони невеликі дорівнюють квитку до кінотеатру - загалом 50 грн. в місяць у фонд школи та класу. Гроші з нас по 100 грн. одноразово брали але не на спортзал, а на встановлення пластикових вікон у школі, щоб діти зимою не мерзли. Нині міняють приблизно 90 вікон. Буря в склянці води...
Селюх
08.11.2013 17:31:09
Гарно страку лижите Наталко. Ваша дитина певно на золото іде!
Крапочка
08.11.2013 17:34:47
Ну якщо у вас пані Наталка зарплатня дозволяє рахувати, що ці побори не великі, то прошу зауважити, що не всі такі заможні, як ви!!! Звісно, у нашій "любій 9 школі" простих дітей для маленької масовки беруть, а так - це діти банкірів, суддів, бізнесменів і т.д. Це по перше! А по друге, як же ж швиденько придумали на що гроші збирали. А в батьків згоди не потрібно питати? Це в будь-якому разі не маленькі кошти. Якщо так, то чому збирають по одній людині від класу "втіхаря", перед тим не провівши класних зборів, нехай батьки виразять свою думку, а потім представник донесе цю інформацію до адміністрації. Чому один представник з класу вирішує за всих? Хто це придумав?
алекс
12.11.2013 00:55:38
Міняють, але за рахунок батьків! Хоча Романюк ще два роки тому звітував, що вікна у школах замінені, а де ще не встигли замінити, то виділили на це кошти!
=)
08.11.2013 18:15:09
Напевно мало того відео, що знято? Зібрались би батьки і та дали коментарі інтернет-виданню ПП. Хай тоді пишуть що стаття замовна. Прокуратура розберется замовна чи ні!
:)
12.11.2013 00:58:44
То чому ж досі не зібрались? Чи таки збирались? А мене чому не покликали?,,,
Віктор І
08.11.2013 19:24:37
підтримую. мій син на золото не йде, але ми також на вікна здавали 50 грн. Ніяких 200 грн!!! А щоб дітям було зручно, я і більше здам, школа сильна - факт. Директор порядний чоловік, ситуація з спортзалом роздута тим ,хто затіяв рокировку стільців управління в школі. Шкода , що в Україні так все робиться.
Крапочка
08.11.2013 19:35:13
я оце довго рахувала і збилася, а де ж в нашій школі взялося 90 нечейних вікон??? які раптово треба поміняти??? ми ж усі ці роки міняємо вікна, і опанькі ще 90 нічейних, може це в якомусь заміському замку Недужка??? Піду завтра до школи порахувати нічейні, бо цікавість аж розбирає)))
до крапочки
08.11.2013 21:33:03
хмм...шановна пані, ви, певне, з розряду тих придуркуватих мамочок, які весь час скандалять.Невже ви сумніваєтесь, що у інших школах нашого міста відсутні ці , так звані, побори?так, вони є, безсумнівно, проте чому ж так верещати?!це зрозуміло всім більш-менш адекватним людям(здається, ви до них не належите)Тому бажаю вам якнайшвидшого одужання. і раджу вам прогулятись по школі, в якій вчиться ваша дитина, бо, здається, ви за межі вестибюлю не вилазите. Насправді гроші збирались на вікна, які встановили в бібліотеці, біля роздягальні(там, де лишають свої речі учні 5-11 класів), в коридорі, який веде до актової зали школи, в робочій частині їдальні і інших місцях школи.Побажаю вам бути трішки спокійнішими, адже ви "мама"(адже мама та по-дитячому не поводиться), як би це смішно не звучало..
Ого-го
09.11.2013 00:43:53
"в робочій частині їдальні" так пусть скинутся повора и поставят себе окна.
Ага-ага
09.11.2013 15:00:12
Може вони ще мають скидатись, щоб твою дитину годувати?
Оленка
08.11.2013 22:45:57
Бідна, нещасна Крапочка, ви цікаво не та заучка по перших класах, що до керма школи преться, родичка одного місцевого депутата -хапуги.
заборонити
08.11.2013 20:09:36
взагалі безповоротні фінансові допомоги бо то очаг корупції.
Мама
08.11.2013 20:49:07
Згідна з Крапочкою. 90 вікон?! Да в класах давно вікна поміняні батьківським коштом. А щодо батьківської конференції, то туди просто не пускають тих, хто не лиже Недужку. Я особисто була колись там і виступила проти, то потім класного керівника мало не звільнили. Люди схаменіться! Не можна більше мовчати! Да який Недужко хороший директор, ви про що?! Хапуга! От кожен з нас, плануючи ремонт дома, спочатку збирає кошти, а потім робить. А тут навпаки, він вирішив і батьки повинні фінансувати! Під час кризи потрібно затягувати паска, економити, а ми дома дітям мусимо відмовляти, щоб Недужку було чим хизуватись.
Мама
08.11.2013 21:06:38
Моя дитина також навчається у 9 школі у другому класі. Коли ми прийшли в перший клас, в ньому уже був зроблений хороший та якісний ремонт. Ми купили цього року парти, тому що старі вже вийшли з ладу. Минулого року ми купили плазмовий телевізор, діти на кожній перерві дивилися мультфільми, замість того щоб бігати по коридору. На уроках він також використовується і досить часто. Я сама навчалася у цій школі і добре знаю директора. Віктор Дмитрович проживає в квартирі недалеко від 4 школи, до школи він ходить пішки. А вікна в коридорах Ви думаєте самі по собі поміняються, а вікна в кабінетах за якими не закріплений клас? За все це і треба платити по 100 гривень. Щодо щомісячного внеску, в деяких з школах платять суми вдвічі більші. Ці внески йдуть на оплату охорони школи, на часткову оплату комунальних послуг. Навіть дивлячись на мою сьогоднішню зарплату, яка не є досить високою я готова оплачувати цю школу.
для мами
12.11.2013 16:57:00
старі парти були чудові і зовсім вони не виходили з ладу!!!! На них навіть подряпин не було! А телевізор ІНОДІ тільки включається перед 1 уроком. Годі брехати!!!
мамі
14.11.2013 12:24:30
смішно читати Вам замовний коментар: "моя зарплата маленька-маленька, але я готова і буду оплачувати школу і Недужка". Тут питання, чи усе у Вас зі здоровим глуздом? Це не природньо коли людина СПРАВДІ хоче платити не відомо кому та ні за що причому на постійній основі... Задумайтесь над цим
аня
08.11.2013 22:32:13
та то у всіх школах так не лише у 9!просто напевно директора тре прибрати,от так і робиться:) а те,що держава дає копійки на те,щоб якісь ремонти робити то це факт,я памятаю,що наша класна керівник ще й свої гроші клала на банку фарби і замок у двері,коли не вистачало під час ремонту,бо такі "розумахи-мамаши" відмовлялися платити,а зарплатня у неї реально була 1000грн.,сімя і дитина...а вона давала свої гроші за те,що наші діти зламали замок у дверях!шкода,що в суспільстві такі "примітивні мислителі"!
333
08.11.2013 23:07:03
Щось не пам'ятаю, щоб за радянських часів хтось з наших батьків здавав на школу гроші. Клас 30 дітей по 50 грн. з кожного це 1500 грн. в місяць. За навчальний рік 13 500 грн. Скільки учнів в школі? Це якийсь бізнес-центр НВК-9. А відносно директора гімназії число чотири, як полюбляє називати гімназію пан Мишковець, то згадую як він своє авто залишав за головним корпусом ВНУ , а потім спокійно пішки направлявся на роботу. Чесний
лучанин
09.11.2013 00:14:32
ото узяли б правоохоронці і порахували б які суми проходять через директорів шкіл і де осідають "добровільні" внески батьків- це страшні суми.
людина в цивільному
09.11.2013 06:47:46
останній тиждень робота по встановленню вікон кипить мабуть дерика вже попередили раніше про бурю за 13 років що моїх 3 дітей ходять на потапова ямаю право приватизувати один клас по підрахунках моєї дружини витратили близько 14000 грн
Выпускник
09.11.2013 09:54:56
Чего с ним цацкаться, вывести на на площадь и отрубить обе руки при все людно. Тогда во всех учебных заведениях прекратятся поборы.
Олег
09.11.2013 19:10:29
Я голова батьківського комітету класу НВК №9. Вчора в школі відбулися збори голів батьківських комітетів, ради, піклувальної ради, батьківського активу. бАТЬКИ ОДНОГОЛОСНО ВИЗНАЛИ РОЗМІЩЕНІ НА САЙТІ МАТЕРІАЛИ НЕПРАВДИМИ, НАКЛЕПНИЦЬКИМИ, ЩО ПРИНИЖУЮТЬ ГІДНІСТЬ ШКОЛИ Й ДИРЕКТОРА. Ніяких коштів на капітальний ремонт спортзалу не збиралося. За благодійні внески батьків в цьому році вже встановлено 65 металопластикових вікон. Все інше це інсинуація. Батьки прийняли рішення звернутися до мас-медіа щодо спростування наклепницьких матеріалів. Очевидно будемо подавати до суду.
дідо
10.11.2013 07:51:12
Кожну зиму місто витрачає мільйони на опалення школи і якщо замінити вікна ,то витрати повернуться у міський бюджет за один опалювальний сезон. ПОТРІБНО ГРАМОТНО ВИТРАЧАТИ КОШТИ, А НЕ ДОЇТИ БАТЬКІВ.
БИЧОК
10.11.2013 13:54:29
БАТЬКИ НЕ ДІЙНІ КОРОВИ, ЩОБ ЇХ ДОЇТИ І ГРОШОВИТОГО ВИМЕНІ У НИХ НЕМА
Селюх
10.11.2013 11:58:34
Не будете ви подавати до суду. Тому що випливе все те гі*но, яке Недужко зараз намагається приховати вашими руками.
Анонім
12.11.2013 15:52:03
а чи всі батьки були на зборах? чого ви розписуєтеся за невеличку купку батьків? напишіть колективну заячву, де підпишуться абсолютно всі батьки, а тоді і добивайтеся якогось спростування чи в суд подавайте. Шановний Олег, диму без вогню не буває! І ще - я не маю ніякого відношення ні до 9 школи, ні до батькіського комітету, чи просто батьків, учнів, директора цього навчального закладу! я висловила свою суб"єктивну думку щодо цієї продлеми на основі як матеріалу, так і коментарів, а головне - на основі того, що я знаю про побори у школах і відношення до них вчителів, батьків, а особливо батьківського комітету. Колись сама закінчувала школу - і розумію цю схему збору грошей!
Андрій
09.11.2013 11:10:52
я вчився в нвк №9, мій брат вчився. постійно різні здавання а ось недавно з’явилась(відносно недавно) мутка-прожектор плазму ноут і ше шось там в клас лол)))) мочать блін і якшо хтось не здасть то гаплик)
лучани
09.11.2013 11:23:57
Попрошайки з освіти створили на народному майні собі приватний бізнес, і прикриваються словами,що таке відбувається у всіх школах. Директора повинні викручувати руки у чиновницьких кабінетах ВНО, а не шантажувати батьків ,використовуючи дітей ,як заручників.
DAN
09.11.2013 16:09:19
Согласен с "лучани" должностное лицо руководящего состава-ДИРЕКТОР должен заниматься выбиванием денег из бюджета, искать спонсоров, обращаться в фонды...УЧИТЕЛЬ должен учить детей...РОДИТЕЛЬ должен вырастить достойного гражданина..
николай
09.11.2013 11:50:26
Да,прочитал ,поражаюсь,2500 детей и у каждого родители,и все почему то бояться одного ,ДИРЕКТОРА,котрой приватизировал школу,сделал с нее бизнесовую фирму.Как то в прошлом году заглянул в это учебное заведение,в фое висит отчет о использовании денег ,полученных от родителей,не буду перечислять суммы использованные на окна ,полы ,туалетную бумагу,поразила последняя строка расходов ,с 380 тыс гривен на подарки для детей сирот, в честь Святого Николая ,которых в школе несколько десятков была выделена "астрономическая сума" 400 гривен.К стати сказать ,на туалетнуб бумагу с каждого ученика в месяц собирают 10 гривен.Я думаю таким колличечтвом бумаги можно удовлетворить весь Луцк.Куда только смотрят наши правоохрагительные органы,или бандитизм 90 годов перерос в официальный РЕКЕТ чиновников на местах,ихнее своеволие,безнаказанность.Вот так и живем,молчим......боимся,а кому то все сходит с рук
Олександр
11.11.2013 20:25:06
У мене дитина в першому класі, і вона одна може вимотати пів рулона!!! Якщо дітей не маєте краще мовчіть!!! Там 120 тільки першокласників!!! А ще порахуйте скільки туалетного паперу ви використовуете вдома! 10 грн. це ніщо!!!
Бувала в школі
14.11.2013 15:19:14
А у якому туалеті школи № 9 ви бачили туалетний папір??? Це звіт суто для перевіряючих. От прийде санстанція, а керівництво й скаже їм - папір кладемо, ми молодціііі!
Відповідь мамі
09.11.2013 12:19:25
Ви певно не в курсі,але ОПЛАТА комунальних послуг-це захищена стаття витрат на яку виділяються гроші з бюджету.Шкода,щот ви вірите у ці казки.Спробуйте НЕ ЗДАВАТИ фонди,і побачите ЯК ЗМІНИТЬСЯ ДО ВАС ВІДНОШЕННЯ деяких батьків з комітету та вчителя якому недужко"мозок винесе"за кожного учня чиі батьки не здали гроші.Перед відпусткою вчитель звітує недужку хото здав,хто ні-за інших умов відпочинок не світить
People X
09.11.2013 14:25:07
Частково оплачується, так як в нашої любої міської ради не має грошей аби оплатити повністю всі комунальні послуги всіх навчальних закладів. Віктору Дмитровичу ніхто ні про що не звітує. У вчителів відпустки розпочинаються в кінці червня, а закінчуються в середині серпня.
дідо
09.11.2013 14:23:15
Лох для того і живе,щоб його доїли.
Іра
09.11.2013 15:02:10
Не пошкодувала я свого часу і прочитала всю цю дурню. Чесно кажучи, я обурена і шокована. Я вчилася у 9-й школі 11-ть років, зараз здобуваю вищу освіту в університеті. І, знаєте, я ні разу не пошкодувала, що мене мої батьки віддали саме сюди.. Знання мої на найвищому рівні, і я з гордістю можу сказати: "Я низько схиляю голову перед Віктором Дмитровичем"..Недужко - кращий директор, і недаремно наша школа вважається однією із найсильнишіх у місті. А якщо чиюсь дитинку чимось образили, чи поставили не той бал, це вже проблеми Ваші і Вашої дитини.. Щось не влаштовує Вас - шукайте іншу школу, яка би влаштовувала Вас фінансово.... А щодо цієї всієї ахінеї, що ви тут розвели, можу сказати лише одне: "джинсою" стаття ваша пахнить.. Не знаю, хто і навіщо це заказав, але повірте, довести це - раз плюнути. Мені жаль людини, яка писала цю статтю та носить звання "журналіста". Адже насамперед, перед опублікуванням матеріалу, переконайтеся в його достовірності!! Шановна редакціє "Під прицілом", а Вам хочу побажати: фільтруйте свій персонал, і надалі будьте більше спостережливими!!!
дідо
10.11.2013 05:53:07
Привіт, працівнику школи 9..... Свої злочини та аморальність хочеш прикрити брехливим коментарем. Це тобі треба шукати іншу школу,якщо батьки не збираються кормити голодранців-рекетирів (вчителів).
Іра-
09.11.2013 22:17:35
Ви наївна людина ! Ви дивитись на ситуацію з боку учня,який багато чого не знає і не Вам вчити батьків і журналістів ! В цій школі вчаться мої племінники і я неодноразово чула від їх батьків скарги на непосильні побори і на тиск в разі відмови Так що все це правда ! А батьки і журналісти молодці-з таких і починаються прогресивні зміни
Лучанин-2
09.11.2013 22:56:01
Панове! Ви надто захопились. По-перше, Романюк, самі знаєте хто це, призначив Кравчука, Кравчук Гребенюка. Гребенюк хворіє на очі і тому не "бачить" побори в школах та садочках. Бідна людина. кравчук ще бідніший, а Романюк просто бідолага. По-друге, а чого ви спочатку даєте, рух грошей не відстежуєте, а потім "дивуєтесь". Ви що думаєте, що кравчуки, гребенюки та менші начальники з пелюшок крадуть. Та це ж ви їх розбестили і навчили!
ДО батьків
10.11.2013 10:25:13
Усі такі розумні жалітися. Я не кажу, що звернення до журналістів - це погано. Але впевнений, що й ЗМІ сказали батькам, що це - справа прокуратури. І якби обурені батьки не сралися в коментарях, піджавши хвостик, а зібралися й написали заяву у прокуратуру - тоді було би ще більше толку. І хапуги у школах почали би менше нагліти й брати гроші з людей. І не тільки у 9-й школі.
Тю на них!
10.11.2013 15:13:15
Пропоную зібратися зранку у понеділок під вікнами кабінета Недужка (де він сховався за металевими жалюзі, як за гратами (готується до переїзду у нове помешкання, правда без натяжної французької стелі)) і спочатку між собою обговорити питання поборів у школі.
Крапочка
10.11.2013 21:57:22
А давайте дійсно зберемося біля школи, домовимося на яку годину, покличемо журналістів і розберемося у всьому!
...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.11.2013 16:10:49
А чому біля школи ,давайте поїдемо до Табачника. Може він вам скаже що ВИ дура!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Випускниця
10.11.2013 23:08:23
Цікаво так читати це все! Не так давно закінчилось моє навчання у 9 школі,і ось що я можу сказати зі сторони учня,не такого учня який не знає нічого.що відбувається в школі,а того хто знає дуже багато,інколи навіть забагато! Так, наша школа одна з кращих в Луцьку і це факт, одна з найдорожчих, теж факт, але якщо у вас немає змоги оплачувати навчання в цій школі,то у Луцьку є ще 25 інших шкіл. НВК №9 дає таку потужну базу знань,яку не дає жодна інша школа.і вчителі зовсім не злі, просто ті умови,в які їх ставить керівництво дуже важкі. нерідко можна побачити сльози після нарад чи розмов з Недужком.Але в більшій мірі це ніяк не позначається на учнях. Якщо ваші діти навчаються в,як говорити, злих вчителів, то на паралелі є як мінімум 3 класи,можна змінити вчителів. Вчителі відносяться до дітей,так як діти до них.Знаю це на власному досвіді. Але вибачте,якщо ідеш коридором молодшої ланки і чуєш якими словами діти спілкуються,як обговорююь вчителів і один одного, то треба задуматися,таке враження,що у них словниковий запас непристойних слів значно і значно більший, ніж нормальних,що вже говорити про старшу школу. Здавати гроші - так, завжди здавали і здають.всі 11 років здавали,але були моменти,коли просто не було змоги,і ніхто з школи не вигнав,і ставлення не змінив, і у мене немає там родичів,я не дитина заможних батьків і т.д. Всі там люди, і всі все розуміють. І Недужко нормальний директор, може не ідеальний,але не бачу причини ТАК його обмовляти,ідуть гроші в його карман, за це він колись відповість. Але стан школи значно покращився за минулі роки і це видно!
дідо
11.11.2013 06:45:11
Це не ПРИВАТНА школа, то ж ніхто немає права заставляти платити будь-який внесок. Якщо не вистачає коштів на утримання школи, то нехай директор з вчителями страйкують ,вимагають повноцінного фінансування у чиновників.
Крапочці
10.11.2013 23:13:38
Добра задумка, але якщо будемо ТУТ домовлятися де зустрінимося і на яку годину, то 100%, що Недужко, Гребенюк, Романюк та ін. щось придумають, щоб зірвати зустріч.
Олена Мороз
11.11.2013 13:44:20
Мої діти також навчалися у цій школі. Девять років тому мій шістнадцятирічний син Василь пішов на загальношкількний захід, присвячений дню Перемоги. Було це 9 травня 2004 року. З цього заходу моя дитина не повернулася, натомість її тіло витягли з річки. Причому абсолютно голе! Повірити в те, що син пішов на річку купатися у доволі холодну пору, неможливо. Тим паче, що водойми він обходив десятою дорогою, бо у 1998 році травмував руку, відрізав на водоймі у Локачах. Руку йому пришили у столиці, де ми із ним пролежали майже рік. Дитину витягли і списали все як нещасний випадок. До речі, слідчий. який відмовив у порушенні кримінальної справи, втопився у тридцять один рік. Між тим пан Недужко, який .мав відповідати за законом за безпеку моєї дитини,ніким не притягувався до відповідальності. Навпаки, він допомагав укривати сліди цього злочину. Іншими словами. якщо хтось замовить злочин пан Недужко тільки посприяє. Особливо, якщо цей хтось сам правоохоронець. Адже допомогли йому друзі-правоохоронці зіскочити з кримінальної відповідальності за життя моєї дитини. Проте пан Недужко за це відповідатиме перед Богом. Обов'язково!
гість
11.11.2013 15:10:10
А ще кожен директор школи повинен лічно відвести кожну дитину після занять додому, а то кримінальна відповідальність!!!!!!!!!!!!!! Боже, якій маразм шановна Олена!
віка
11.11.2013 15:42:41
ти ж сама приходила до нього та казала що претензій не маєш. Чи може забула, як твою дитинку, яка заїкалася та писати не могла, директор по школі водив і підтримував , а як його синок, тоді простий вчитель історії з нею сидів після уроків безкоштовно займався. А може в тебе ще дома його книжка ,з дарчим надписом для сина лежить. Совість, би мала...
Запитаннячко
12.11.2013 00:42:45
Шановна пані Олено, розділяю вашу біль з приводу втрати дитини, але будьте розумні - ну неміг загальношкільний захід, присвячений дню Перемоги проводитись на березі річки (а з вашого коментарюя це випливає). Не можуть вчителі і директори щкіл водити великих хлопчиків і дівчаток за руку з дому і додому. Це не їх справа. А яким чином ваш син опинився на березі річки?,,,, Це питання до слідчих прокуратури. Не пробували спитати?
Гістю, Віці та Запитаннячку
14.11.2013 12:20:08
Люди, схаменіться, про що Ви говорите?! У людини загинула дитина!!! Ви, не дай Бог, себе поставте на її місце! Задумайтесь на хвилинку...У випадку якщо проводився загальношкільний захід - за все з самого початку до його завершення відповідає керівництво школи
Запитаннячко
21.11.2013 09:25:23
От власне і я про те, що від початку до його завершення, а після того як все закінчилося не відомо хто з ким і куди пішли. Мабуть не додому, і не з тими з ким треба. Ось і сталася біда. А мамі я щиро спічуваю. Тільки ні директор ні класний керівник тут ніпричому.
гостю
11.11.2013 15:48:39
У відповідь можу зауважити, що матір, яка неналежним чином виконує свої обовязки можуть притяягти до відповідальності. А чому директора школи, який відповідає за безпеку учнів у тому числі, а не сприяє скоєнню чи заминанню злочину, все прощається?
Олена Мороз
11.11.2013 16:03:23
моя дитина ніколи не заїкалась!, не бреши. нікуди я не ходила, навіть у прокуратуру сто разів оскаржувала постанову про відмову у порушенні кримінальної справи та ще й робила ексгумацію.. ніколи твій учитель історії з моїм сином не сидів після уроків. Робив вигляд, що йому цікаво, що мій син захоплюється цим предметом. до речі, мій син ніколи проблем із навчанням не мав!
Крапочка
11.11.2013 16:43:14
Олена, я Вам дуже співчуваю! Не звертайте увагу на це "бидлоття" зі шкільного собачника пана Недужка. Як почитати їхні коментрарі, то вони всі ангели во плоті, чисті і невинні душі. А от ми, батьки, та наші діти ну просто пекло на їхню голову. І у всьому винні тільки ми, а вони чесні і сповнені любові до дітей вчителі. То я вам "шановні педагоги" відкрию велику таємницю: справжні вчителі вже вимирають, як мамонти, а ви ".....", протираєте штани і мордуєте наших дітей!
Іра
11.11.2013 18:08:10
Крапочко, Ви стільки коментарів тут залишаєте, може відкриєте вже своє ім'я, а не маскуєтеся анонімністю!!
Фанат
12.11.2013 01:10:15
З позиції стороннього спостерігача я думаю, що це та мамуся, що дзвонила у редакцію. Вгадав?
Фанат
12.11.2013 01:08:33
Ви теж вважаєте, що є люди в школах на "бе" ? Абдулова вже доспівалася, а таким беканням можна й договоритися. В Польщі вже б редактори сайту подали в міліцію ІП, щоб штрафанули за некоректні висловлювання
мама
12.11.2013 20:09:06
шановна крапочка, мені шкода вашу дитину. оскільки ви крім збирання пліток та сидіння в інтернеті нічим більше не займаєтеся (це видно з ваших відгуків). краще проведіть свій вільний час зі своєю дитиною, для неї буде краще
Селюх
12.11.2013 20:41:50
то краще б за своєю дивилися, якщо в вас теж є час читати і писати це все )))
Ірі
11.11.2013 18:52:35
Іринко! Не збагну: зараз студентам немає що робити? Може канікули? Невже молодій, розумній дівчинці така велика потреба захищати свого колишнього директора, який заборонив у СВОЇЙ школі проводити зустрічі випускників? А випускники, і я у тому числі, приходимо у лютому побачити Керу і пару вчителів, які ще не зку...лись, минаючи В.Д.
Іра
12.11.2013 17:10:42
Тоді, напевно, Вам цього не збагнути. Я провела у стінах 9-ї школи 11-ть років і вважаю, що маю повне право захищати або ж критикувати її! Що й намагаюся зробити хоча б за допомогою цих коментарів.. І не хаміть, будь ласка (навіть у прихованій формі).. Вам це не личить!!
..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12.11.2013 18:03:12
А тебе гребе чи в студентів канікули чи ні,судячи з того скільки тут твоїх коментарів то ти і є та криса яка паплюжить нормальну школу!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Випускник
12.11.2013 21:50:50
Я теж зараз навчаюся в університеті,але захищати рідну школу маю час,тому що в цій школі пройшли 11 років мого життя,і саме тут мене зробили людиною і особистістю і я вдячна цій школі,якою б вона не була!
(організатор)
11.11.2013 21:34:13
сумна звістка... це проплачена стаття.. але все зайшло надто далеко... більшіть людей праві, і праві і ліві але суть не в тому... чекайте нових скандальних новин.. дякую за рейтинг (гроші за стататтю та коментарі не будуть сплачені)
Тетяна
12.11.2013 16:43:20
дивуюся, читаючи замовні коментарі різних "мам", "Олегів" та інших підлиз... Моя дитина навчається в молодших класах 9 школи. Побори деруться цинічно!!! На всіх батьківських зборах - ти винна гроші. Один із підлиз перед класним керівником так і сказав: "А чого приходити на батьківські збори без грошей?!". Ми постійно здаємо на фонд класу, школи, харчування, охорону, дні вчителя, дні народження і всі можливі свята. Купили самий дорогий на той момент у Луцьку плазмовий телевізор, заплатили за ремонт актового залу, спортзалу, нові парти для учнів (хоча до "старих" не було жодних претензій). Фактично кожні 2 тиждня - здача макулатури (за що Недужно отримує постійні премії). І попробуй на щось не здай!!! Прокуратура нещодавно зробила перевірку і виявила, що батьки платять якісь кошти на харчування незаконно - на наступний день всі батьки підписали колективну заяву, що ніби то добровільно хочуть їх платити. Зараз зроблять те саме - змусять батьків підписати заяву, що ніби то вони хочуть збудувати за лишній мільйон ще один спортзал або щось в цьому дусі. Якщо редакцію газети цікавлять якісь конкретні факти - відпишіть, я дам свій мобільний телефон і розкажу значно більше...
від редакції
12.11.2013 16:52:56
Чекаємо на цікаву інформацію від наших читачів, яку обов'язково перевіримо. Телефони редакції: (050) 259 00 96; 72 20 16
кома
12.11.2013 17:57:01
Шановні журналісти, перш за все треба кожну інформацію ретельно перевіряти, а тоді роздувати з мухи слона .За неправдиву інформацію ви знаєте що може бути. Мені за вас соромно!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
кома
12.11.2013 17:52:01
В кожній школі батьки платять за харчування , а за прокуратуру щось ви розказуєте не правду. А за не правдиву інформацію пахне криміналом,якщо ви не знаєте!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Селюх
12.11.2013 19:28:37
І до вас, пані кома, доберуться
...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.11.2013 16:16:23
Ото злякали ,мені боятися нічого, бо брехні не розвожу і х,,, не страдаю на відміну від вас. А сухарі на запас маю!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ПРОЛЕТАРІАТ
12.11.2013 18:53:47
НАШІ ВИМОГИ 1. ХОРОШИЙ РІВЕНЬ ЗНАНЬ У ШКОЛАХ. 2. ВИКЛАДАТИ МАТЕРІАЛ НА УРОЦІ, А НЕ ПІДРОБЛЯТИ УЧИТЕЛЯМ РЕПЕТИТОРСТВОМ. 3. ШУКАТИ ДИРЕКЦІЯМ ШКІЛ АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ, А НЕ ТІЛЬКИ БАТЬКІВСЬКИЙ ГАМАНЕЦЬ 4. БАТЬКАМ ДОБРЕ ВИХОВУВАТИ ДІТЕЙ.
правильно
12.11.2013 21:30:52
і на цьому - КРАПКА !
лучани
13.11.2013 08:32:23
Шановні учителі,вимагайте фінансування школи у міськраді або облдержадміністації !!!! Батьки забовязані платити податки і НЕЗОБОВЯЗАНІ ПЛАТИТ "благоДІЙНІ" внески.
Тато
13.11.2013 10:10:40
Не вигідні коментарі на Волиньпості видаляють, тому повторюся ще тут, бо вже наболіло. Дам відповідь на ваші тупі питання: Чому саме 9 школа? Бо дитина цієї мами ходить саме в 9 школу, вона не може написати про 4, 15 чи 20...Не шукайте замовників і не придумуйте причин написання статті. Бо причина одна - досить робити з батьків дурнів. "Якщо вас ця школа не влаштовує, то переведіть в іншу" - і що? якщо в нас у всіх школах одинакові схеми поборів, кожен має право відвідувати ту школу, яка йому найближча і боротися за справедливість у ній. А ще я тут згадав, як минулого року майже кожних 2 місяці моя донька брала в мене кошти на лотарейні квитки, що продають вчителі. Це звичайний папірець, надрукований на принтері з ціною. Питання: чи правомірно розповсюджувати лотарейні квитки вчителям в школі? Звісно ні, це кримінал. Ось вам ще одна схема збору грошей! А ще є благодійні квитки, надруковані на такому ж самісінькому папері з ціною в 10 грн. То ж не прикидайтеся! Всі про все знають, але кожен боїться за своїх дітей. Бо відкриєш рота, то дитині не буде життя в жодній школі Луцька!
ДУМКА
13.11.2013 15:16:17
У нас таке суспільство, що при посадах рідко справжні професіонали. Цивілізований світ нас ніколи не зрозуміє, коли між кваліфікованим працівником і малограмотним, оберуть на посаду останнього, бо у нього "є блат". Тільки у нас діє принцип "рука руку миє" і "свій тягне свого". Отак і живемо. І чого дивуємся? Ось звідки треба починати. Якби усі посади займали люди не за протекцією, а за професіоналізмом - проблем би не було
Учень школи
13.11.2013 15:52:16
Ви знущаєтесь? Ви хоч раз бували на уроках? Я кожен день хожу і бачу що вчителі стараються вчити нас. Зараз пішов час коли дітям наплювати на вчителя, на всі його потуги навчити чомусь, і ростуть діти "Дибілами", а батьки біжать жалітися до директора, що дітей не вчать..... Спочатку виховайте своїх дітей, а тоді жалійтесь. В кожній школі здають гроші на ремонт, куди ж без цього. І взагалі як можна судити по школі, якщо ти там не вчишся?
Павлюк Руслан Сергійович
13.11.2013 18:09:13
Ага, то мій коментар буде опубліковано лише після його модерації автором-АНОНІМОМ? :)))
Андрей
14.11.2013 08:45:45
Проблема в самих людях!!! недавайте хабаря и брати небудуть,а боитеся чогось,то забийтесь в нирку и мовчки терпить поки з вас шкиру живцем здирають. Бида Украинця, я не винний,то сосудид в штанци наклав....
************
14.11.2013 23:49:18
Нехай перевірять всіх медалістів в 11 класах.І Я впевнен***,що після перевірки їх залишиться одиниці.А те що гроші на школу вимагають то це є правда(50 грн в місяць+на день вчителя+на клас+охорона+(вони завжди знайдуть причину на, що здерти гроші).А вчителі в школі хороші просто потрібно змінити директора ,на мою думку.
!
16.11.2013 16:36:37
У мене є дві дитини які навчаються у цій школі .Мому меншому сину сказали здавати гроші за спортзал . А старшому ні! Недавно здавали гроші за діско зал . Діти були там тільки один раз. Уроки фізкультури проводяться в коридорах .Збір моколатури проводиться майже кожен тиждень .Діти приходять додому і просять пренести моколатуру . Вони говорять що на них вчителі кричать якщо вони не принесуть мокалатуру .Це взагалі кошмар!
Учень школи
17.11.2013 01:31:10
Такого щоб "на них вчителі кричать якщо вони не принесуть мокалатуру" брехня!!!! Автор май гідність
другий учень школи
22.11.2013 00:59:33
Так, вчителя на кричать на учнів школи, якщо вони не принесли щотижневу макулатуру, вони їм за це просто ... дякують. І взагалі ми не здаємо ніякої макулатури...- ми просто і головне добровільно приносимо у школу у вільні перед уроками 10 хвилин непотрібну нам бумагу!!! І все! І не брешіть на Недужка!! Майте гідність - бо він чесний і порядний, і живе біля школи, і пішки ходить в школу - бо не має зареєсторованого на собі автомобіля!!!!
Учень школи
22.11.2013 12:11:32
=) Всі люди які "обсрають" нашу школу вже втратили гідність. Вони просто вирішили під шумок спаплюжити ще більше школу.