Громадянина, якого застануть за розклеюванням рекламних листівок чи оголошень на стовпах або ж парканах в обласному центрі, обіцяють оштрафувати у розмірі від 20 до 80 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. А це від 340 до 1460 грн.

Якщо ж свої товари чи послуги в такий спосіб рекламуватиме суб'єкт підприємницької діяльності, він буде змушений віддати до бюджету від 850-ти до 1700 гривень. 

Про нові методи боротьби за чистоту Луцька кореспонденту видання «Під прицілом» розповіла в.о. начальник відділу муніципальної дружини міста Юлія Сиротинська.

Муніципали  роблять фотофіксації, які потім додають до протоколу про адміністративне правопорушення.

Зі слів Юлії Сиротинської, адміністративний протокол складається безпосередньо на замовника реклами, який її розповсюджує. В подальшому протокол передається на розгляд до адміністративної комісії, яка і встановлює розмір штрафу. Як каже чиновниця, такий метод впливу на порушників є ефективним, тому що жодна реклама не принесе таких миттєвих заробітків.

Муніципальники здійснюють три рази на тиждень об’їзд міста з метою виявлення незаконних реклам, фотографують, знімають та телефонують до порушників.

Для розміщення безоплатної реклами є зупинки громадського транспорту, обладнані дошками оголошень, та тумби, розміщені на центральних вулицях Луцька.

Відповідно до правил благоустрою, не можна розміщувати рекламу на деревах, парканах, стовпах, в тому числі електроопорних, на фасадах будинків та організацій, на воротах та дорожніх знаках, а також вхідних дверях під’їздів.

Так, під час чергового рейду працівниками відділу муніципальної дружини було виявлено порушення по розміщенню реклами у невизначеному для цього місцях та складено 6 протоколів за ст.. 152 КУпАП та п. 2.5.5.1.11 «Правил благоустрою м. Луцька № 44/2 від 29.07.2009 року. Протоколи буде направлено за місцем проживання порушників.

До речі, на очищення від подібних «дрібниць» витрачаються чималі кошти, запевняє головна муніципалка, а відтак в мерії обіцяють серйозно боротися з такими порушниками.