Вартість поточного ремонту дорожнього покриття в Україні залежить від розміру вибоїн і застосовуваної технології їх усунення. Зокрема, ямковий ремонт 1 кв.м щебеневого покриття при глибині вибоїни до 5 см коштує 70-80 гривень, цементобетонного покриття при глибині вибоїни до 5 см - 300-350 гривень, асфальтобетонного покриття при глибині вибоїни до 5 см – від 150 до 450 гривень, зазначає прес-служба Укравтодору.
Технологія ремонту, запевняють в Держагентстві, залежить від розмірів і кількості вибоїв, а також від типу дорожнього покриття і видів матеріалів, його верств, наявних матеріальних і технічних ресурсів, погодних умов тощо. «Через вкрай зношеного стан більшості українських доріг процеси руйнування відбуваються швидше - кількість вибоїн зростає щодня, а близько 4 тисяч км автомобільних доріг загального користування - взагалі не підлягають відновленню шляхом проведення ямкового ремонту. Через остаточної втрати несучої здатності ці ділянки потребують проведення поточного середнього або капітального ремонтів або реконструкції», - підкреслили в прес-службі.
За даними прес-служби, лідерами за обсягом виконаних робіт є дорожні підприємства і організації Одеської і Миколаївської областей, де з початку року відремонтовано 201 тисяч кв. м і 178 тисяч кв. м дорожнього покриття відповідно. Високі темпи виконання робіт дорожниками зафіксовані в Донецькій, Київській, Тернопільській і Чернігівській областях, де з початку ремонтно-будівельного сезону відновлено 120-150 тисяч кв. м, тоді як найнижчі показники активності - в Чернівецькій, Черкаській, Івано-Франківській та Закарпатській областях: показники обсягів виконаних робіт у цих регіонах не перевищили 50 тисяч кв. м.
Коментарі
собиратель дорожных ям
25.05.2015 15:35:24
очередное бла бла ... ямы по которым езжу каждый день все там же и никакая дорожноремонтная сволочь не собирается их ямколатать, не говоря уж о т.н. ремонте. а ремонт подвески и ходовой кто-нибудь из этих балаболов в своих расчетах учитывает? умножьте суки на количество машин травмируемых вашими долбанными т.н. дорогами! а то, что ни бл.. вело-сука-випедисты ни пешеходы не в состоянии преодолевать разбитый вхлам правый край проезжей части примыкающий к обочине (в тех редких случаях где она есть) и ломятся поперек дороги забыв о всякой безопасности и вынуждают тебя "исполнять" нечто дикое но уже привычное всем, это нормально? а то как этот хренов "ямочный ремонт" делают понасыпав по всей поверхности этой гадости которой ямки замусоливают, и оно летит во все стороны из под колес, это тоже все учтено? разбитую противотуманку, сколы на стекле и лкп полученные в ходе "предоставления услуг" и "заботе о качестве полотна" мне автодор восстановит? уроды!! вам, твари, было б дешевле и качественнее пригласить зарубежных наемников для этого, они хоть не такие косорукие и не деребанят бабло и ресурсы!! тогда б осталось из чего сделать ремонт тех дорог, по которым никогда не ездили чиновничьи задницы на эскаладах, но каждый день ездят тысячи простых украинских граждан, до дорожных проблем которых у вас, мудаки, нет никакого дела, кроме всяких бла бла бла ...