У Японії запущено пілотний проект, у рамках якого на станціях поїздів приміського повідомлення встановлено 27 спеціальних електронних білбордів. Кожен з них оснащено камерою, яка разом з спеціальним програмним забезпеченням допомагає визначити вікову групу і стать людини, що проходить повз пристрої або поглянула на екран, повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на AFP.

Проект розрахований на рік, в ньому беруть участь 11 залізничних компаній країни.

Зібравши статистику, компанії-партнери, що беруть участь у проекті, зможуть підбирати і показувати рекламні оголошення, які здатні зацікавити максимальне число пасажирів у різний час доби.

Компанії, що займаються роботою білбордів нового типу, обіцяють, що пристрої не стануть загрозою для таємниці приватного життя, оскільки система не зберігає фотографії перехожих після аналізу, а тільки збирає демографічні дані.