Компанія "Семь ручьев", що випускає мінеральну воду, встановила в Санкт-Петербурзі рекламний щит, поливає перехожих. Через спекотну погоду, яка встановилася в місті, рекламники вирішили запустити нову рекламну кампанію питної води. До білборди розміром 6 на 3 метрів було прикріплено пристрій, розприскуються воду.

Струмінь холодної води несподівано обливали перехожих на третьому Єлагіна мосту в ЦПКіВ ім. Кірова в Санкт-Петербурзі, розповіли автори проекту з агентства «Раун».

Аномальна спека наштовхнула фахівців на думку про створення оригінальної рекламної конструкції - білборда 6х3 м, сполученого з пристроєм, розприскуються воду, для природної мінеральної води "Семь ручьев". Персонажі рекламної кампанії - малолітні бешкетники - повинні були без докорів сумління поливати водою зі шланга відвідувачів парку.

Щит був встановлений поряд з одним з входів в ЦПКіВ всього на 3 дні: 16, 17, 18 липня. Ховається за ним підступ помітний не відразу - вода лилася не на кожного перехожого. А ті, на кого потрапили бризки від цієї оригінальної «вертушки», зрозуміли слоган акції: «Мені не страшний лютий спеку,"Семь ручьев" завжди зі мною!» Стомлені сонцем городяни щиро раділи штучного дощу, особливо він сподобався дітям.

«Це перший досвід ambient media в Санкт-Петербурзі», - зазначає В\'ячеслав Ананскіх, комерційний директор Корпорації «Руан» - «на базі стандартного білборда ми створили освіжаючий рекламоносій, повністю інтегрований у навколишнє середовище, дивує, тішить, що приносить в літню спеку очевидну користь ».

Акція була розроблена і реалізована за лічені дні: концепція, дизайн і конструкторське рішення щита створені Корпорацією «Руан».

Джерело: adme.ru