Згідно з дослідженням компанії Nielsen, в червні 2010 року американці провели в соціальних мережах 22,7% всього онлайнового часу. Це на 40% більше, ніж рік тому. Друге місце за популярністю у жителів США займають онлайнові ігри - на них витрачають понад 10% часу, проведеного в інтернеті.

Водночас зменшується кількість часу, витраченого на інші, більш традиційні заняття: наприклад, використання електронної пошти зменшилося на 30%, на 19% і 15% зменшився час, проведений на сторінках порталів Yahoo! і MSN, а також час, який користувачі раніше витрачали на програми обміну миттєвими повідомленнями.

При роботі в інтернеті через мобільні пристрої користувачі найчастіше проглядають електронну пошту (це роблять 40% користувачів), потім - переглядають портали (11%), читають соціальні мережі та блоги (10,5%).

повідомляє tochka.net