Автомобілістів також торкнеться анонсований урядом Податковий кодекс, який повинен бути доопрацьований Мінфіном до 5 вересня. Серед нововведень документа є зміни, що стосуються транспортного податку.
Ставки збору для автомобілів з двигунами об'ємом від 1000 до 1800 куб. см, а також для двигунів з робочим об'ємом від 1801 до 4500 куб. см залишаться без змін. Основні нововведення торкнуться машин з об'ємом понад 4500 куб.см. - ставки для таких автомобілів зростуть, але будуть все одно в два рази меншими тих, які пропонувалися в першому варіанті Податкового кодексу.
Більш істотним є інше нововведення - відтепер ставку транспортного податку в уряді пропонують щорічно множити на індекс інфляції. Приміром, зараз ставка транспортного збору на ЗАЗ Ланос з двигуном об'ємом 1,5 літра становить 105 грн. З урахуванням індексу інфляції, який в 2010 році повинен становити за прогнозами Кабміну 13,1%, ставка податку буде вже 118,75 грн.
Але якщо в Кабміні вважають дане нововведення позитивним і вказують на те, що ставки податків не будуть залежати від особи прем'єра, то самі автомобілісти більш категоричні в своїх оцінках.
"Ми проти, щоб транспортний податок залежав від інфляції. А якщо підуть скачки? Ми наполягаємо, що збір повинен включатися в ціну пального: їздиш більше - більше платиш", - повідомив голова ради автомобілістів Віталій Павлов.
повідомляє tochka.net
Коментарі
коментарів немає