Василь Надрага зазначив, що протягом десяти днів - а саме стільки минуло від часу запровадження нового спрощеного порядку призначення житлових субсидій - у регіонах вдалося організувати належну роботу. Водночас, за словами міністра, залишається низка проблемних питань, і насамперед це - недостатньо потужна інформаційна кампанія.
"Необхідно поінформувати кожну родину про наявність у них права на оплату житлово-комунальних послуг на рівні 10-15 відсотків від своїх сімейних доходів. На даному етапі успіх нашої роботи залежить від того, наскільки всеохоплюючою буде інформаційно-роз\'яснювальна робота", - наголосив урядовець.
Він також нагадав, що роз\'яснення з усіх питань стосовно надання субсидій за спрощеним порядком можна отримати через оперативний зв\'язок з Центральним штабом Мінпраці (з координації та контролю діяльності органів соцзахисту населення з питань надання житлових субсидій) за телефоном 284-19-71. Громадяни ж з приводу призначення субсидій та будь-яких інших роз\'яснень можуть звернутися на урядову гарячу лінію 0-800-507-309.
Василь Надрага закликав керівників робочих комісій при обласних та районних адміністраціях проаналізувати та зробити висновки про випадки порушень в роботі за новим порядком призначення субсидій. Він зазначив, що, за даними моніторингу урядового контактного центру, найбільше звернень з проблемних питань оформлення субсидій надходить з Київської області та міста Києва.
"Немає потреби говорити про особливий рівень відповідальності за успішно проведену роботу. Все необхідне для того, щоб до 1 вересня ми змогли виконати рішення Кабінету Міністрів, у нас є. Справа - за належною організацією цієї роботи на місцях", - підкреслив Василь Надрага.
повідомляє ukrinform.ua
Коментарі
коментарів немає