Вже неодноразово влада міста обговорювала проблеми, пов’язані з встановленням та функціонування малих архітектурних форм (ред. торгових лотків, літніх майданчиків та ін.). Сьогодні, 17 серпня у Луцьку відбулася нарада з суб’єктами підприємницької діяльності, які займаються торгівлею на території міста саме з таких споруд. Варто зазначити, що нещодавно, на сесії міської ради багато депутатів висловлювали свої думки, що взагалі не потрібно дозволяти ставити малі архітектурні форми, тому що існує багато стаціонарних закладів торгівлі.

На нараді вирішили навчити підприємців, як же правильно вести свою діяльність, оскільки перевірки показали ряд порушень. Зокрема, більшість малих архітектурних форм займають площу більше, ніж та, яка була вказана в договорі оренди, або ж, торгують не тим товаром, який був зазначений. Також, договір може бути розірваний в односторонньому порядку, якщо на території ведуться будь–які земельні чи будівельні роботи. Ні в якому разі не дозволено класти фундамент під малу архітектурну форму.

Після того, як споруда буде встановлена, необхідно подати заяву–декларацію, тоді це означатиме, що дана форма перевірена і може експлуатуватися, на жаль зараз таких заяв одиниці.

 Як було зазначено,  в багатьох малих архітектурних формах відсутні куточки споживача та книга скарг, що є грубим порушенням, оскільки вони повинні бути навіть на лотках з морозивом.

Ще одна проблема полягає в тому, що підприємці не оформляють офіційно працівників, а це грубе порушення законодавства. До того ж, в бюджет не надходять податки.

Сьогодні владці на чолі з заступником міського голови Петром Гоцалюком пояснювали підприємцям, що потрібно зробити і виправити, аби при наступній перевірці не було порушень. Серед власників малих архітектурних форм було багато тих, хто задавав запитання і активно цікавився цією темою.