Вчора, 27 серпня у Луцьку відбулось нагородження переможців конкурсу соціальної реклами. Конкурс був ініційований Громадською радою Луцька при міському голові. Вже неодноразово градоначальник Богдан Шиба звертав увагу громадськості на «неправильну» рекламу, яка призводить до деградації суспільства. Вчора, міський голова висловив сподівання, що колись таки створиться інформаційне середовище «без бур’янів і паразитів» (ред. Мається на увазі реклама алкогольних і тютюнових виробів).

Член журі, директор видавництва «ІНІЦІАЛ», Віктор Федосюк сказав, що для всіх: людей, тварин, рослин – є ліки, а соціальна реклама – це ліки для суспільства. Він висловив сподівання, що цей конкурс не стане останнім, а майстерність і оригінальність з кожним роком ставатиме якісно вищою. Він запропонував, щоб на наступний конкурс була зазначена тема, на яку б подавались проекти соціальної реклами.

Гран–прі конкурсу отримала ГО «Стимул» (голова правління Денис Клименко), І місце у номінаціях «відеоролик» та «аудіоролик» – ГО «Центр розвитку дитини» (голова правління Людмила Вознюк), І місце – у номінації «макет для зовнішньої реклами» – Луцька міська організація ПЛАСТ – національна скаутська організація України (голова – Вікторія Демчук), І місце – у номінації «друкована продукція» – Волинське православне Братство тверезості (відповідальний з питань поліграфії Марина Бак–Кічка).

Переможці були нагороджені подяками Богдана Шиби та грошовими преміями.