Напередодні виборчої кампанії усі політичні сили, та потенційні кандидати на посаду Луцького міського голови активізували свою роботу. Одні проводять конкурси малюнків, інші оголошують тендер на будівництво дитячих майданчиків, дехто дарує презенти школам. Загалом – це не погано, хоч перед виборами щось добре для людей робиться. Вже давно йде мова про те, що краще, нехай вони подарунки роблять, чи щось будують, ніж витрачають гроші на непотрібну рекламу на бігбордах. Тим більше, що часто вона навпаки, лише нервує електорат, адже не дуже приємно прокидатись зранку, визирати у вікно і щодня бачити одне й те саме обличчя з популістськими гаслами поряд.

Та не все ж, друкована реклама з моди не вийшла. Сьогодні, якраз у День Знань ми помітили яскраво–фіолетові афіші на кожному стовпі по проспекту Соборності (починаючи від ТЦ «Там–Там»). Причому судячи з усього клеїлись вони похапцем (припускаємо, що сьогодні, після закінчення дощу), до того ж, робітники, які це виконували вирішили спрости собі роботу, наклеюючи не по одному листочку, а по чотири один на одного.  З афіш на нас дивиться потенційний кандидат у мери (офіційно про свої наміри він ще не заявив) і текст з привітанням.

Варто зазначити, що на одній з оперативних нарад, діючий міський голова Богдан Шиба заявив, що одним з пріоритетних напрямків роботи муніципальної міліції буде… боротьба з рекламою в місцях, які не пристосовані до цього. Насамперед – це якраз вищезгадані стовпи. Він вважає, що у місті достатньо спеціальних тумб та дощичок для оголошень. Напевне, команда потенційного мера, так не думає. Тому, можливо, якщо він переможе на виборах, Луцьк майорітиме різнокольоровими барвами реклами.