До старту виборчої кампанії з місцевих виборів лишилось більше тижня, а в Луцьку, вже з’явились великі різнокольорові постери майбутніх кандидатів. Найбільш активно в рекламну кампанію включились партія «Сильна Україна», голова обласної ради Анатолій Грицюк, екс-голова ОДА Болодимир Бондар, партії «Молода Україна», «Реформи і Порядок» та Партія регіонів.

«Сильна Україна» рекламує свою «піар-фішку», яка має назву «Народний праймеріз», хоча ми б дали назву цій кампанії «Люди Х». Загалом ця білбордова кампанія  виглядає стильною і продуманою. Виконана вона зі збереженням стилістики президентської кампанії Сергія Тігіпка та партії, що створює враження цілісності і присутності командного духу. Але на постерах «Сильної України» присутні громадяни, яких не вдалось віднайти у списках праймеріз до місцевих рад Волинської області. Детальніше

Білбордова кампанія голови Волинської обласної ради Анатолія Грицюка зі спільним вітанням (разом з іншими відомими волинянами) Луцька з 925 річчям стала «шедевром» реклами в обласному центрі. Вже давно у середовищі спеціалістів так не «смакували» жодними іншими витворами зовнішньої політичної реклами. Штаб Анатолія Петровича здається робить все навпаки, ніж написано в класичних підручниках з реклами. Найбільш помітні загальні недоліки його рекламної продукції такі:надто велика кількість сюжетів (спеціалісти радять використовувати не більше трьох одночасно;не зовсім зрозуміло чому Анатолій Петрович, якого оголосили кандидатом на посаду Луцького міського голови від ВО «Батьківщина», на жодному постері не підкреслив свою партійну приналежність. Але найбільшим ляпом штабістів Грицюка стала відсутність кисті лівої руки їхнього шефа на постерах з використанням вишиванки, яку очевидно випадково «відрізав» дизайнер при макетуванні. Детальніше. Станом на сьогодні йде заміна рекламних площин з зображенням голови обласної ради. Тепер він вітає школярів, які не є виборцями, з «першим дзвоником». Детальніше про нові борди Грицюка у наступних матеріалах.

Володимир Бондар, який заявив про намір поборотись за крісло Луцького міського голови у серпні зайняв сіті-лайти у центрі міста. Він вітав лучан з Днем Незалежності та Днем міста. За твердженням психологів образ у якому Володимир Налькович постав перед очима лучан був не бездоганним – самовпевнена посмішка та складені руки більш відштовхують людей, ніж приваблюють. Але з художньої точки зору зовнішня реклама Бондаря була значно якіснішою, ніж в інших місцевих політиків.

Окрім іншого можна було помітити, що двоє відомих місцевих політиків зробили символами своїх кампаній польові квіти або навіть сільськогосподарські культури. Володимир Бондар, провівши піар-захід (конкурс дитячого малюнку), вибрав волошку, яку його штаб поміщає на агітаційну продукцію (намети, постери). Ще один екс-голова ОДА Микола Романюк обрав соняшник, який був поряд з його зображенням у вітальних блоках до Дня Незалежності в усіх місцевих газетах. Чи це випадковий збіг політ-технологічної думки у різних командах, чи хтось у когось «позичив» ідею невідомо.

Також жваву рекламну кампанію розпочала у місті партія «Молода Україна». Ця політична сила утворена і зареєстрована досить давно (понад 10 років тому), але активною діяльністю раніше не вирізнялась. Станом на сьогоднішній день можна сміливо припустити, що ця політична сила спробує поборотись за мандати у Луцькій міській раді, оскільки розпочалась інтенсивна рекламна кампанія лідера міського осередку, екс-директора комунального підприємства «Луцькреклама» Юлії Кухарчук як на білбордах міста, так і через радіо- та телеролики, публікації у друкованих ЗМІ. Білборди «Молодої України» візуально нагадують зовнішню рекламу Юлії Тимошенко минулого року, та намагаються позиціонувати партію як третю силу.

Борди партії «Реформи і Порядок» та Партія Регіонів нічим особливим не порадували, як і не засмутили. Вони були виконані у корпоративному партійному стилі та виконували функцію «великої листівки», за допомогою якої вітали волинян з Днем Незалежності.

Фестиваль «Бандерштат» -  технологія Ігоря Гузя

 

Як би хто не коментував те що відбувалось на фестивалі «Бандерштат»(8-9 серпня) та навколо нього, але окрім музичного та культурного задуму, його організатори мали й чіткий політичний розрахунок.

Намагання організатора фестивалю, депутата Волинської обласної ради Ігоря Гузя отримати бюджетне фінансування для проведення заходу забезпечило необхідний розголос у місцевих ЗМІ і рекламу як самому фестивалю так і пану Гузю.

Захід отримав непоганий резонанс і, без сумніву, буде використаний у виборчій кампанії Ігоря Гузя та партії «За Україну» на виборах до Волинської обласної ради, як одне з досягнень його команди.

 

Це практично повний перелік найбільш резонансних політичних передвиборчих подій, що мали місце у публічній площині у серпні. Вересень буде значно багатшим на подібні події та заходи, які експерти Центру будуть з приємністю аналізувати та ділитись своїми напрацюваннями з громадськістю.

 

Центр Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу