Тривалі дискусії щодо участі Миколи Романюка у якості кандидата на посаду Луцького міського голови схоже завершені. Минулого тижня по всьому Луцьку з’явились білборди та сітілайти з його зображенням. Якість рекламної продукції пропонованої штабом Миколи Ярославовича на думку експертів Центру є досить високою. Аналізуючи рекламну кампанію Миколи Ярославовича, окремі експерти пригадали йому компартійне минуле саме через стилістику і кольорову гаму використану при розробці зовнішньої реклами а ще кольорова гама нагадує кольори прапору Російської Федерації. Вибір такого стилю реклами може бути невипадковим і розрахованим саме на виборців, які відчувають ностальгію за часами «стабільності та застою».
Відтак кожен крок у ході виборчої кампанії Миколи Романюка і його штабу швидше всього буде досліджуватись опонентами на предмет прив’язки до чогось комуністичного чи комсомольського. Слід відзначити, що і сам Микола Ярославович схоже свідомо обрав тактику використання «ретро» стилю під час агітації, і не боїться спекуляцій на тему свого минулого.
ЛМГО «Центр Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу»
Коментарі
коментарів немає