Колишня редакція закону, як зазначає Uzbekistan Daily, давала можливість для прихованої реклами спиртного і сигарет.
Зокрема,
ця продукція рекламувалася під виглядом інших товарів і послуг або у
якості розважальних заходів. У новій редакції закону, як повідомляє
агентство REGNUM, вдосконалено механізми для виявлення прихованої реклами.
Поправки
були прийняті минулого літа обома палатами парламенту. Як заявляли в
сенаті Узбекистану, законопроект спрямований "на захист інтересів
підростаючого покоління та пропаганду здорового способу життя".
Нагадаємо,
в лютому правила продакт-плейсменту для виробників алкоголю і тютюну
посилили у Великобританії. Навіть у нічному ефірі логотипи заборонених
рекламодавців повинні ховатися або маскуватися.
В Узбекистані наклали повну заборону на рекламу алкоголю і тютюну
понеділок, 20.09.10 12:20Президент Узбекистану Іслам Карімов підписав
поправки до закону Про рекламу, які роблять неможливою навіть приховану
рекламу тютюну, слабоалкогольних і міцних напоїв.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає