Президент Узбекистану Іслам Карімов підписав поправки до закону Про рекламу, які роблять неможливою навіть приховану рекламу тютюну, слабоалкогольних і міцних напоїв.

Колишня редакція закону, як зазначає Uzbekistan Daily, давала можливість для прихованої реклами спиртного і сигарет.

Зокрема, ця продукція рекламувалася під виглядом інших товарів і послуг або у якості розважальних заходів. У новій редакції закону, як повідомляє агентство REGNUM, вдосконалено механізми для виявлення прихованої реклами.

Поправки були прийняті минулого літа обома палатами парламенту. Як заявляли в сенаті Узбекистану, законопроект спрямований "на захист інтересів підростаючого покоління та пропаганду здорового способу життя".

Нагадаємо, в лютому правила продакт-плейсменту для виробників алкоголю і тютюну посилили у Великобританії. Навіть у нічному ефірі логотипи заборонених рекламодавців повинні ховатися або маскуватися.

За матерiалами: Lenta.ru