Прокатники
фільму провели рекламну акцію, в ході якої обрали чотирьох переможців,
надавши їм можливість побачити стрічку до її виходу в прокат.
Їм
зав\'язали очі і відвезли в якесь місце, розташоване в 30 хвилинах їзди
від Остіна, штат Техас. Там кожного з глядачів закрили в труні, причому
в дерев\'яних скринях їм довелося перебувати протягом усього фільму,
тривалість якого - 94 хвилини.
Стрічка демонструвалася на рідкокристалічних екранах, розміщених безпосередньо перед очима глядачів, повідомляє сайт Collider.
Нагадаємо, що в 2008 році в українському курортному місті Трускавець відкрився бар Вічність,
виконаний у формі величезної дерев\'яної труни. Там відвідувачам
пропонували салати 9 днів, Вінок, 40 днів, бутерброди з ікрою
Прощальні, а також сало з часником Зустрінемося в раю. Перед входом на
стіні висів напис Вхід тільки в білих капцях.
Однак проти закладу виступили місцеві віряни, і власник був змушений продати труну-бар бізнесменові з Підмосков\'я.
У США показали фільм у закритих домовинах
вівторок, 21.09.10 18:00У США відбувся незвичайний допрем\'єрний показ фільму Похований живцем - глядачі дивилися його в закритих трунах.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає