У США відбувся незвичайний допрем\'єрний показ фільму Похований живцем - глядачі дивилися його в закритих трунах.

Прокатники фільму провели рекламну акцію, в ході якої обрали чотирьох переможців, надавши їм можливість побачити стрічку до її виходу в прокат.

Їм зав\'язали очі і відвезли в якесь місце, розташоване в 30 хвилинах їзди від Остіна, штат Техас. Там кожного з глядачів закрили в труні, причому в дерев\'яних скринях їм довелося перебувати протягом усього фільму, тривалість якого - 94 хвилини.

Стрічка демонструвалася на рідкокристалічних екранах, розміщених безпосередньо перед очима глядачів, повідомляє сайт Collider.

Нагадаємо, що в 2008 році в українському курортному місті Трускавець відкрився бар Вічність, виконаний у формі величезної дерев\'яної труни. Там відвідувачам пропонували салати 9 днів, Вінок, 40 днів, бутерброди з ікрою Прощальні, а також сало з часником Зустрінемося в раю. Перед входом на стіні висів напис Вхід тільки в білих капцях.

Однак проти закладу виступили місцеві віряни, і власник був змушений продати труну-бар бізнесменові з Підмосков\'я.

За матерiалами: Lenta.ru