"У цій країні грандіозним є
те, що Америка породила нову традицію споживання - багаті купують
абсолютно ті ж продукти, що і бідні. Президент п\'є Колу, Ліз Тейлор п\'є
Колу, і, тільки подумай - ти теж п\'єш Колу", - сказали торговому домі,
цитуючи Уорхола.
Зазначимо, майстер поп-арту захоплювався філософією Коли - напою мільйонерів і жебраків часів повоєнного життя США.
Це
чорно-біле зображення Коли, яке є символом американської споживчої
культури, датоване 1962 роком. Воно вважається однією з найбільш
концептуальних робіт, що стоять біля витоків поп-арту.
Разом з
Кока-Колою Уорхола на торги виставляють роботу Айс-Крім сода Роя
Ліхтенштейна, виконану у схожій манері також у 1962 році.
Sotheby\'s
розраховує продати цю роботу за 12-18 млн. дол. Якщо все пройде згідно
з планом торгового дому, індустріальне мистецтво Ліхтенштейну
встановить ціновий рекорд.
Обидві роботи, знакові для
американського поп-арту, винесені на обкладинку каталогу торгів
сучасного мистецтва, які відбудуться в Нью-Йорку 9 листопада цього року.
Нагадаємо, в липні поточного року портрет Елізабет Тейлор, створений Енді Уорхолом в 1963 році, продано на аукціоні Christie\'s в Лондоні за 6,76 мільйона фунтів стерлінгів (10,17 мільйона доларів США).
Sotheby\'s оцінив пляшку Кока-Коли Енді Уорхола в $ 25 млн.
вівторок, 28.09.10 10:17Торговий дім Sotheby\'s оголосив, що виставляє на
торги ікону поп-арту - велику пляшку Кока-Коли роботи Енді Уорхола.
Естімейт лота становить 20 - $ 25 млн.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає