За
свідченнями пасажирів Еталону, які вижили, 56-річний водій Микола
Гречко зупинився біля переїзду на червоне світло, пропускаючи
електричку, що їхала. Він вийшов з кабіни, постояв на вулиці, чекаючи,
поки проїде потяг, і як тільки-но пройшов останній вагон, виїхав на
колії, незважаючи на те, що світлофор продовжував горіти червоним. "Я
саме стояла неподалік і бачила, що маршрутка почала рухатися. Я ще
крикнула водієві:" Куди ти їдеш на червоний?! "А через секунду вилетів
потяг ...", - розповіла очевидиця аварії. За інформацією прес-служби
Придніпровської залізниці, на злощасному переїзді справно працювала
звукова та світлова сигналізація. Але на місці трагедії саме залізничне
полотно проглядалося погано, і був знак Обмеження видимості. Побачити
потяг можна тільки впритул під\'їхавши до колій.
Водночас,
місцеві мешканці повідомили, що світлофор працював несправно. "Звідси
прибрали шлагбаум, і відтоді на цій ділянці щороку трапляються аварії.
А світлофор постійно ламається і вічно блимає червоним, навіть якщо
потяги не йдуть", - повідомив місцевий мешканець.
У
прес-службі Укрзалізниці поінформували, що машиністи локомотива
побачили автобус, що зупинився за 500 метрів. Поїзд подав гудок, але,
незважаючи на попереджувальний сигнал, автобус почав рух у напрямку
колії. Машиніст почав гальмувати, але було вже пізно. Екстрене
гальмування почали за 175 метрів від переїзду при необхідних 600
метрах.
Уже через кілька хвилин на місце катастрофи прибули 8
бригад медиків. Сімох особливо постраждалих вертольотом доставили в
Дніпропетровську обласну клінічну лікарню ім. Мечникова, а трьох
скерували до реанімації місцевої міськлікарні № 1.
Вдова
покійного водія автобуса, 56-річного Миколи Гречка, Тамара не вірить в
те, що її чоловік заїхав на залізничний переїзд на червоне світло. Вона
повідомила, що чоловік почувався чудово, ні з ким не сварився і був у
доброму настрої. Також, за її словами, Гречко був акуратним водієм.
"Він був водієм від Бога, дуже акуратним, непитущий взагалі. Він просто
не міг на червоне світло заїхати на переїзд! Ми коли до мами їздимо, у
нас на шляху два такі переїзди, і перед кожним він зупинявся. Я ще
сміялася завжди, казала: "Та що ти стоїш, немає нікого", а він: "За
правилами потрібно зупинитися". За автобусом цим завжди стежив, хоча
він і не його був", - сказала дружина загиблого водія. При цьому вона
висловила побоювання, що провину за те, що трапилося, звалять на
чоловіка: "Стрілочника завжди знайдуть".
Усього, за даними
Укрзалізниці, в Україні 5662 залізничні переїзди, з них 1457 (25,7%)
обслуговуються черговими працівниками. Ще 2827 (49,9%) - без чергового,
але обладнані сигналізацією, при цьому в Укрзалізниці не уточнили, чи є
там шлагбауми.
Нагадаємо, вчора, 12 жовтня, під Марганцем в
результаті зіткнення пасажирського автобуса і локомотива, за останніми
даними, загинули 43 людини, 9 - травмовані.
Як повідомили в
ДАІ, катастрофа сталася внаслідок порушення водієм правил перетину
залізничних переїздів. Укрзалізниця заявила про справний стан залізниці
та локомотива, який зіткнувся з автобусом. Відомство також повідомило,
що у машиніста локомотива не було можливості уникнути зіткнення.
Учорашня аварія стала найбільш масштабною за кількістю загиблих за всю історію незалежної України.
Сьогодні в Україні оголошено день жалоби.
Коментарі
коментарів немає