Про це заявив журналістам заступник міністра транспорту та зв’язку Володимир Бадагов під час спеціального брифінгу, присвяченого цій темі. За словами керівника мінтрансу, за своїм технічним, організаторським та економічним потенціалом український залізничний транспорт посідає друге місце серед країн СНД та входить до десяти найбільших залізничних систем Європи. Ось тільки ми єдині, хто досі не приступив до реформування цієї галузі, наводить слова Бадагова прес-служба міністерства. „Останні десять років ми лише говоримо про необхідність адаптації залізничної системи до ринкових умов господарювання, але практичних кроків зроблено не було. Як наслідок - за цей час утворився розрив між правовою базою функціонування залізничного транспорту та загальними тенденціями розвитку законодавства у країні. Суперечливі та розмиті також функції Укрзалізниці, фактично це аморфний орган, який має владу та не несе відповідальності”, - зазначив заступник міністра. На його думку, врятувати залізницю може тільки реформа: „Потрібно створити економіко-організаційні структури залізничного транспорту та відповідні нормативно-правові основи, що забезпечать необхідні умови для залучення фінансових ресурсів і впровадять у галузі інноваційно-інвестиційну модель розвитку, здатну забезпечити ефективне функціонування підприємств в умовах ринкової економіки та надавати комплексні транспортно-експедиторські послуги на рівні європейських стандартів”. Перший етап триватиме до 2010 року, другий – до 2012, а ось завершити усі перетворення потрібно до 2015-го. „Якщо реформу не розпочати, то на залізничних дорогах можна поставити хрест», - наголосив Бадагов.
Фото прес-служби міністерства транспорту та зв'язку