Сьогодні до Луцька приїхав заступник голови ВРУ Микола Томенко, який під час прес-конференції заявив, що проїхавши по місту звернув увагу на передвиборчі білборди. «Скоро Луцьк за кількістю якісної дорогої політичної  зовнішньої реклами зможе конкурувати з Києвом», - зауважив він. На його думку, було б краще, якби гроші, які витрачають на рекламу, вклали б у будівництво басейну. Потім, перед ним би повісили величезну табличку, на якій задекларували хто і коли його побудував. Це б можна було використати і в передвиборчій агітації, до того ж, принесло б користь людям.

«Я критично ставлюсь до «бігмордів», а дехто, навіть каже що це слово придумав я», - зазначив Томенко. Він пояснює що персоніфікована реклама – мало дієва, потрібно показувати не те, хто буде губернатором, чи мером, а що він зробить чи зробив вже. Але ще гірше на думку заступника голови ВРУ те, що представники провладних партій на стільки їх бояться, що ховаються щоб ніхто не дізнався звідки вони балотуються. Вони не можуть написати, що представляють владу, яка збільшує пенсійний вік, чи оподатковує малий і середній бізнес такими ставками, що він вижити не може.

Також, Томенко прокоментував ситуацію з виборам мерів, заявивши, що на його думку, найкраще було б для Луцька визначити одного кандидата від демократичних сил.