<object style="height: 390px; width: 640px"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/K-gL8UmJaWU?version=3"><param name="allowFullScreen" value="true"><param name="allowScriptAccess" value="always"><embed src="http://www.youtube.com/v/K-gL8UmJaWU?version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="360" height="280"></object> 

 

Віце-прем\'єр-міністр України Борис Колесніков сьогодні, 4 листопада, в прес-центрі "Україна-2012" презентував рекламний ролик України до Євро-2012.

Саме поширенням цього кліпу в ефірі провідних європейських телекомпаній й розпочинається промоційна кампанія нашої країни до єврочемпіонату.

Уже з 15 листопада ролик можна буде побачити на телеканалах Euronews та Eurosport, а з грудня – на британському BBC.

За словами Бориса Колеснікова, ймовірно, що промо-ролик незабаром також побачать у країна Азії та Америки.

Телевізійний рекламний ролик "Увімкни Україну" створено для формування позитивного іміджу нашої країни до Євро-2012. Творцем ролика стала продакшн-студія "Shootgroup" (український режисер Юліан Улибін та німецький оператор Торстен Ліпсток).

За словами Бориса Колеснікова, метою ролика є знайомство, насамперед, європейців із колоритом українського народу, його духом свободи і гостинністю.

"До недавнього часу Україна була "terra incognita" для більшості європейських громадян. Цим промо-роликом, слоган до якого не випадково обрано "Switch on", ми збираємося "увімкнути" Україну для світу - дати можливість пізнати і запалити її в серцях іноземців", - сказав пан Колесніков.

Як розповів режисер промо-ролика Юліан Улибін, в основі сюжету - приїзд до України іноземців, котрі на власні очі побачили нашу країну і відкрили її для себе – нову, невідому, але сучасну державу.

"Ролик "Увімкни Україну" - перенесення у казково-незабутній світ нашої країни. Нічого подібного в українській промоції за рубежем донині не було створено. Земля України з її розкішними природніми краєвидами, історія та архітектурні надбання, традиції й загадки українського народу мало кому відомі у світі. Ми хочемо якнайкраще представити нашу країну в Європі. Для нас це надзвичайний досвід", - каже пан Улибін.

Ролик триває 90 секунд. Є також його короткі варіанти – по 60 та 30 секунд. Усі ці кліпи транслюватимуться на європейських телеканалах Euronews, Eurosport та BBC.

Зазначимо, що робота над роликом тривала з 12 жовтня по 1 листопада цього року. Зйомки відбувалися в найяскравіших та найцікавіших місцях України, побачивши які іноземці захотіли б відвідати нашу країну.

Інформаційний центр "Україна-2012"