У жовтні активізувалися процеси з перегляду цін у більшості українських автомобільних операторів. Експерти пов\'язують це з посиленням євро.
Причому збільшення цін торкнулося і тих продавців, чиї ціни були прив\'язані до долара, але власне виробники працювали у зоні євро, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу з посиланням на інформаційно-аналітичну компанію AUTO-Consulting.
Зрозуміло, що гривневий еквівалент збільшився у тих компаній, чиї ціни відразу були вказані у євро (переважно Premium-сегмент). Переглядають на 5-7% подорожчання і ті компанії, які вказують ціни лише у гривні, але фактично купують автомобілі за євро.
Найдовше чинили опір змінам цін ті фірми, які для зручності роботи з українським споживачем перейшли на цінову політику в доларах, але так чи інакше прив\'язані до євро.
Характерно, що жовтнева динаміка збільшення курсу євро не сприяла стабілізації цін на вітчизняному авторинку. Євро не лише подолав позначку в 11 грн/євро, а й рушив далі, підбираючись до результату 11,20 грн.
Автомобільні оператори з побоюванням дивляться на міжбанківські зведення, оскільки подальше зростання змусить ще раз коректувати ціни. Ситуацію ускладнює нова форма роботи ринку в умовах кризи, коли практикуються замовлення автомобілів із терміном поставки до 90 днів. Угадати курс на такий тривалий період зараз доволі складно, а споживачі прагнуть зафіксувати для себе ціну, відзначають у AUTO-Consulting.
У зоні, яка може потрапити під вплив цінової корекції, перебуває значна частина автомобільного ринку і більшість найпопулярніших автомобілів, резюмують експерти.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає