Найщедріші у світі люди живуть в ОАЕ, з\'ясувало нове дослідження на цю тему, проведене PR-компанією "Edelman". Більшість резидентів Еміратів щороку роблять пожертвування на різні добрі справи: 86% жителів країни дають на ці цілі гроші, ще 72% хоча б раз на рік беруть участь у добродійних акціях як волонтери, повідомляє кореспондент УКРІНФОРМу.
Більш як третина жителів Еміратів принаймні раз на рік купують товари, які підтримують яку-небудь добродійну організацію або акцію. А нагадування про те, що частина грошей, виручених за проданий товар, піде на добру справу, позитивно впливає на купівельне рішення 71% населення ОАЕ. З кількох торговельних марок, що пропонують товар приблизно однакової якості, 68% жителів Еміратів віддадуть перевагу тим, хто бере участь у добродійній кампанії або акції.
Результати дослідження не дивні, адже в ОАЕ глибоко вкорінена традиція пожертвувань, споживчий інтерес високий, тому 73% жителів країни хотіли б бачити більше брендів, пов\'язаних із добродійністю, говорить генеральний менеджер компанії "Edelman" Айан Твейн. В ОАЕ цей показник вище, ніж середньосвітовий: в інших країнах за активну підтримку брендів добродійних акцій, в середньому, висловилися близько 67% опитаних, пише еміратське видання "Емірейтс 24/7".
Он-лайн дослідження охопило 7 тис. осіб у 13 країнах, включаючи ОАЕ, Велику Британію, США, Бразилію, Канаду, Індію, Францію, Німеччину й Нідерланди. ОАЕ уперше потрапили у список країн, відібраних для участі в щорічному опитуванні, що проводиться вже четвертий рік поспіль. Бізнес-сектор повинен більше уваги приділяти соціальним інтересам, вважають 86% респондентів з країн, охоплених дослідженням; 69% опитаних упевнені, що бізнес-корпораціям потрібно більше займатися добродійністю. Ще 66% респондентів готові купити будь-який товар або послугу компаній, які підтримують добру справу. У категорію "добрих справ" потрапили, зокрема, кампанії, причетні до поліпшення якості медичного обслуговування і захисту навколишнього середовища: 71% опитаних у країнах-учасницях дослідження упевнені, що захист навколишнього середовища нерозривно пов\'язаний із зростанням економіки.
Більш як третина опитаних споживачів покарали б бренди, які не підтримують жодну добродійну акцію; ще 37% розкритикували б їх; 31% відмовився б купувати товари таких фірм, а 38% поширили б погану славу про ці бренди.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає