Результати щорічного дослідження, проведеного порталом Technorati, який присвячений соціальним медіа, свідчать про те, що в середньому щорічний дохід блогерів, що ведуть корпоративні блоги компаній, і не одержують при цьому фіксованої зарплати, становить $ 17,101 тис.

Як повідомляється, в ході дослідження були опитані 7,2 тис блогерів, 54% яких заявили про щорічний дохід від $ 50 тис. і більше.

Крім цього, вони відзначили, що ведення корпоративного блогу доповнює сімейний дохід.

Водночас  зарплату отримує половина корпоративних блогерів. Так, повноцінні 40 годин на тиждень ведуть корпоративний блог всього 24% опитаних блогерів.

Між тим, основний дохід від ведення блогу одержують 11% опитаних блогерів, при цьому 33% блогерів працювали раніше в традиційних ЗМІ, а 27% досі в них працюють.

Нагадаємо, як повідомлялося раніше, вчені, проаналізувавши записи, зроблені в блогах з березня по грудень 2008 року, повідомили, що замітки в мікроблозі Twitter можуть підказати ступінь зміни індексу Dow Jones.

У цілому фахівці використовували у своєму дослідженні 9,7 мільйона постів, написаних 2,7 мільйона користувачів Twitter. Вчені оцінювали емоційне забарвлення записів, використовуючи один із розроблених для цього алгоритмів - Google-Profile of Mood States.