Один із засновників Facebook створив соціальну мережу для людей, які хочуть робити "хороші справи".
Кріс Х\'юз позиціює Jumo (так називається проект) як платформу для обговорення соціальних проблем. За принципом роботи Jumo багато у чому нагадує Facebook. У ній передбачено два типи акаунтів - звичайні користувачі й організації. У ролі організацій можуть виступати благодійні фонди, екологічні об\'єднання й інші некомерційні установи. Для авторизації в Jumo необхідний акаунт у Facebook, повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на tgdaily.com.
Після того, як користувач приєднається до мережі, він може підписатися на сторінки організацій та брати участь в обговоренні різноманітних тем (Issues).
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає