Соціальна
реклама під умовною назвою "Пекельна білочка", яку в інтернеті запустив
Мінздоровсоцрозвитку Росії, набрала на відеохостингу YouTube вже більше
мільйона переглядів. Рекламу, розміщену 25 листопада, до 2 грудня подивилися вже 1,038 мільйона разів. При
цьому варто враховувати, що ролик розмістили відразу кілька
користувачів на YouTube, крім того він з'явився і на інших
відеохостингах.
Таким чином "Пекельна білочка" стала однією з найпопулярніших соціальних реклам, зроблених у Росії. Вона вже отримала великий резонанс: неологізм "кудяплікі", наприклад, став інтернет-мемом.
У ролику показаний монолог білочки, яка багато п'є. Білочка
розповідає, як вони з другом ловили павучків по стінах, намагалися
настріляти "кудяпліков", а потім вони вирішили вбити дружину друга, так
як вона здалася їм дияволом. "Бухаєте? Тоді я йду до вас", - так закінчується монолог білочки.
Спочатку ролик був запущений як вірусна реклама в інтернеті. Однак потім в Мінздоровсоцрозвитку зізналися, що ролик був замовлений саме міністерством.
<object width="640" height="390"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/73cjNp7n75o&hl=uk_UA&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/73cjNp7n75o&hl=uk_UA&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="420" height="360"></embed></object>
Коментарі
коментарів немає