Предмети розкошу, зокрема золоті та срібні ювелірні вироби, автомобілі, стали найбільш затребуваними товарами Китаю. Зокрема, приріст обсягу торгівлі ювелірними виробами становив за 10 місяців цього року 35,6% і протягом 6 місяців поспіль перевищував 30%. Такі дані озвучено на Китайському діамантовому форумі.

Як передає кореспондент УКРІНФОРМу, річний обсяг реалізації ювелірних виробів у країні перевищив 30 млрд дол. Таким чином, за споживчою спроможністю Китай вийшов на третє місце у світі, поступаючись лише США та Японії.

Навіть кризисного 2009 року зростання обсягу продажів ювелірних виробів у Китаї становило 12,2%, а темпи приросту споживання кольорового коштовного каміння сягли 30%. Ювелірні вироби посіли друге місце за продаваністю у країні, поступаючись лише автомобілям.

Стрімке зростання обсягу споживання ювелірних виробів дозволило Китаю значною мірою чинити вплив на кон\'юнктуру міжнародного ринку.