Будівництво Дарницького мосту - наймасштабніший проект не тільки Південно-Західної залізниці, але й в цілому по Україні за останні роки. На цьому наголосив сьогодні Прем'єр-міністр України Микола Азаров під час урочистого відкриття автомобільного руху з лівого берега на правий Дарницьким залізнично-автомобільним мостовим переходом через р. Дніпро.



"Мабуть за останні чи не 30 років ми відкриваємо новий міст у столиці", - зауважив глава уряду і додав, що Дарницький міст - лише початок відкриття важливих об'єктів столиці. За його словами, вже за тиждень буде відкрито Жулянський шляхопровід.

Прем'єр-міністр підкреслив, що уряд України повністю виконує свої обіцянки: будівництво Дарницького мосту було відроджено і здійснено у максимально стислий термін - за сім місяців. Залізничники, дорожники та інші працівники своєю роботою довели, що можуть швидко і якісно виконувати завдання будь-якої складності, додав Микола Азаров.

Відкриття автомобільного проїзду - третя черга будівництва Дарницького мосту. Сама конструкція мостового переходу - унікальна інженерна споруда, під час будівництва якої вперше в Україні було здійснено поперечне насування металевих прогонових конструкцій над існуючим залізничним мостом. Вперше застосовано покриття з литого асфальту - "Гус-асфальт" за швейцарською технологією з двохшаровою гідроізоляцією. Про надійність такого покриття свідчить гарантія, термін якої становить понад 30 років. На мосту встановлено і надійну бар'єрну огорожу, стримувальна міцність якої втричі вища ніж на інших мостах.

До складу автомобільного проїзду з лівого на правий берег входять верховий автомобільний проїзд мосту через р. Дніпро, правобережна і лівобережна автомобільні естакади та автомобільний з'їзд на Наддніпрянське шосе у напрямку мосту ім. О.Є. Патона загальною довжиною 2387 метрів.

Як повідомили УКРІНФОРМу з прес-служби Міністерства інфраструктури, участь в урочистостях також взяли віце-прем'єр-міністр України - міністр інфраструктури Борис Колесніков, генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин, голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.

Довідка. Будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу було розпочато у липні 2004 року. Загальна кошторисна вартість становить 9157 млн грн. Будівництво мостового переходу профінансовано на суму 5378,2 млн грн, з яких 900,2 млн грн - кошти Державного бюджету. Освоєно інвестицій на суму 4698,9 млн грн, зокрема, у 2010 році - 393,4 млн грн.

Державним бюджетом України на 2010 рік у рамках підготовки до Євро-2012 для будівництва Дарницького мосту передбачено 650 млн грн.