Сьогодні, 25 січня на оперативній нараді Луцької міської ради розглядалося питання про звернення громадян, які надійшли на пряму лінію міського голови та групу оперативного реагування «15-80». Про стан реагування на звернення доповіла начальник відділу звернень громадян Лариса Карп'як.

Усього від громадян надійшло 772 звернення. 153 з яких стосувалося роботи ДКП «Луцьктепло». Усі звернення були розглянуті та виконані вчасно. Проте на контролі ще  залишилися звернення про налагодження системи теплопостачання на квартирі на проспекті Молоді, 5б та налагодження температури подачі гарячої води у квартирах на вулицях Конякіна, 31, Кравчука, 7. 

41 громадянин звернувся щодо роботи ДКП «Луцькводоканал».

На електропостачання в житлових будинках та квартирах поскаржилася 161 особа. 21 звернення стосувалося вуличного освітлення.

Про проблеми житлово-комунального господарства міста поскаржилися 129 людей. Зокрема вони говорили про проблеми облаштування зупинок громадського транспорту, встановлення знаків зупинки маршрутного таксі, ремонт доріг, покрівель, під’їздів, поточний ремонт будинків та споруд, розчищення доріг від снігу та посипання піском.

Людей також турбують проблеми налагодження роботи ліфтів, роботи маршрутного таксі та відлов безпритульних собак на території міста, робота розважальних закладів нічного  клубу  «Чері», що на проспекті Волі та «Вікторія» - на вулиці Привокзальній.

Багато лучан звернулися до міської ради через проблему оплати телефонних послуг через банк.

Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Луцької міської ради  Святослав Кравчук висловив подяку керівникам та колективам ДКП «Луцьктепло» та ДКП «Луцькводоканалу» за швидке реагування на проблеми  громадян та своєчасне їх усунення.