76 звернень від громадськості надійшли стосовно гарячого водопостачання. Люди скаржилися на ці проблеми на «пряму лінію» міського голови та службу оперативного реагування. Про це йшлося на оперативній нараді під головуванням мера міста Миколи Романюка.

 

Під час оперативної наради начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як повідомила присутніх про звернення лучан, що надійшли на «пряму лінію» міського голови та службу оперативного реагування «15-80» впродовж  26 січня – 07 лютого 2011 року.

 

На своїй доповіді пані Карп’як розповіла, що за зазначений період на адресу Луцькради надійшло 634 телефонних звернень. Скарги від надходили на неналежне теплопостачання  житлових будинків - 56 дзвінків, на гаряче водопостачання - 76 звернень, 11 дзвінків - про затоплення підвалів гарячою водою, 10 повідомлень - про проведення благоустрою  прибудинкової території після виконання ремонтних робіт на теплотрасах.

 

69 звернень стосувалось налагодження електропостачання в житлових будинках та квартирах, 28 звернень - надійшло з проханням про відновлення вуличного освітлення. 26 телефонних дзвінків надійшло з проханнями про налагодження роботи ліфтів. 7 повідомлень - про налагодження телефонних ліній ВАТ «Укртелеком».

 

Мешканці «старого  міста» незадоволені незручностями, через будівництво біля будинків №4-6, що на вулиці Драгоманова. Міська рада зобов’язала власника до 10 лютого звільнити проїжджу частину дороги і провести благоустрій пішохідних доріжок.

 

Також були незадоволені лучани і рекламними плакатами на вікнах тролейбусів та маршрутівках. Оскільки через них не видно де зупинка.

 

Микола Романюк також звернувся до комунальників з наказом навести лад на вулицях міста. Мовляв, сніг зійшов і навколо повно сміття. « Сніг зійшов – в місті… не знаю що робиться. Треба підготувати наше місто на двадцятої річниці незалежності України, щоб було приємно пройтися. І взагалі, чисто не там де прибирають, а там де не смітять», - додав він.