Начальник відділу транспорту та зв’язку міськради Олександр Середа доповідав за це питання. Як він зазначив, було б бажано, якби транспорт по перевезенню був не нижче екологічних вимог до транспорту рівня «Євро-2» (екологічний стандарт, який регулює наявність шкідливих речовин у вихлопних газах – «Під прицілом»).

 

Перший заступник міського голови Святослав Кравчук запропонував перевізникам замінити «Євро-0» на «Євро-2» за 5 місяців. А заступник міського голови Василь Байцим, що лучани мають жити в чистому середовищі,  а для цього потрібні відповідні автобуси.

 

Присутні на виконкомі підприємці були не зовсім згодні з можливістю такого рішення. За їх словами, якщо перейти лише на клас «Євро-2», то це стане причиною чималих витрат. Тим більше, що всі автобуси – справні.

 

Почалася гаряча дискусія, яку врешті зупинив Луцький міський голова Микола Романюк. «В нас не збори під’їзду, а виконком», - зазначив він.

 

Святослав Кравчук запропонував надати перевізникам певний термін для переходу використання автобусів лише класу «Євро-2» і вище. Перший заступник Луцького міського голови запропонував зробити такий перехід, приміром, 1 січня 2012 року, щоб перевізники встигли підготуватись. «Людина має мати якийсь шанс, а не як обухом по голові. А інакше що йому робити? Брати автобус і їхати в Копаївку?», - сказав він.

 

Зрештою, Микола Романюк сказав, що всі перевізники в цьому конкурсі мають бути в рівних умовах, і тому з конкурсу потрібно забрати вимогу про «Євро-2». Він дав доручення вивчити це питання на слідкуючий виконком.