За підсумками 2010 року американський інтернет уперше обійшов друковані ЗМІ як за читаністю, так і за рекламними прибутками.
Як з\'ясувала компанія Pew Research Center у ході свого щорічного дослідження "State of the Media", 46% американців читають новини в інтернеті як мінімум тричі на тиждень, тоді як газети (в тому числі їх онлайн-версії) читають лише 40%.
Прибутки американських газет від реклами у 2010 році склали близько 22,8 мільярда доларів. За останні чотири роки вони знизилися приблизно на 46%. Водночас прибутки від реклами в інтернеті у 2010 році склали близько 25,8 мільярда доларів.
Проте, як зазначається у доповіді Pew Research Center, виробникам контенту дістається лише мала частка цих прибутків, здебільшого вони припадають на пошукові та інші сервіси.
Дослідники поставили під сумнів перспективність бізнес-моделі ЗМІ із платним доступом до онлайн-новин. У доповіді зазначається, що лише 1% читачів тих ЗМІ, які вже впровадили цю модель, погодилися платити. У ході опитування з\'ясувалося, що близько 23% американців готові платити 5 доларів на місяць за доступ до сайту місцевих новин, якщо місцева газета припинить своє існування, повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на stateofthemedia.org.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає