Таку думку висловив директор зі стратегічного маркетингу та розвитку
бізнесів корпорації «Богдан» Михайло Сокол під час прес-конференції. За
словами М. Сокола, завод корпорації розташований саме у Черкасах тому,
що це найзручніше з точки зору логістики.
“Звідси найкраще доставляти авто у будь-яку точку країни. З часом логістика ставатиме все дорожчою – і це один із факторів підйому виробництва саме на українських заводах. Буде все вигідніше не приганяти авто з-за кордону, а купувати тут, на заводі, що збирає аналогічні авто по ліцензії”, - сказав М. Сокол. На його думку, сприятливо вплинути на темпи розвитку ринку легкових автомобілів України, може поліпшення умов та здешевлення програми trade-in. Адже, згідно законодавчих нововведень, відтепер виплата податку здійснюється продавцем виключно з прибутку, отриманого в процесі обміну нового автомобіля на старий (з доплатою). Ставка прибуткового податку понижена до 1% - при продажу 1 автомобіля в рік. При продажу більше 1 автомобіля діє ставка - 5%. “Це зручно для тих, хто хоче продати авто (людина доплачує різницю у ціні і забирає із салону новеньке авто) і зручно для тих, хто хоче придбати авто (людина купує перевірений автомобіль). Конкуренція змусить салони давати гарантію на потримані авто. Звичайно, автобазари не зникнуть в один день, але вже зроблено крок до цивілізованого авторинку – коли потримане авто має продаватися через автосалон, а не там, де його якість ніхто не гарантує”, - підсумував М. Сокол.
Коментарі
коментарів немає