Вартість розміщення реклами на сайті соціальної мережі Facebook з оплатою за один клік (Cost Per Clicks, CPCs) зросла на 40 відсотків у першому кварталі 2011 року порівняно з попередніми трьома місяцями.
Як повідомляє УКРІНФОРМ із посиланням на Bloomberg, підвищення розцінок торкнулося тільки автоматичної системи розміщення оголошень. У той же час вартість більш дорожчої реклами, яка публікується на сторінках самих користувачів Facebook, залишилася без змін.
У середині 2010 року компанія comScore представила результати дослідження, що свідчать про те, що реклама в Facebook виявилася приблизно у п\'ять разів дешевшою іншої онлайн-реклами. За попередніми даними, торік соціальна мережа отримала від реклами приблизно 1,86 мільярда доларів.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає