Начальник відділу звернень громадян Лариса Карп'як доповіла, що за період з 13 по 24 квітня у групу оперативного реагування «15-80» надійшло понад півтисячі звернень громадян.
Найбільше звернень стосувалося роботи Державних комунальних підприємств «Луцьктепло» та «Луцькводоканал». Зокрема 28 людей звернулося із проблемою відсутності холодної води, 22 лучан просили ліквідувати наслідки затоплення зовнішньої каналізації, 9 громадян повідомили про прориви водопроводу.
29 дзвінків стосувалися налагодження електропостачання в житлових будинках та 5 лучан просили налагодити освітлення дворових територій.
29 громадян поскаржилися через зупинки ліфтів.
Також лучан турбують проблеми несвоєчасного вивезення побутових відходів, спалювання сухостою та питання бездомних собак.
На адресу Луцького міського голови Миколи Романюка надходили і слова подяки за оперативне реагування на звернення мешканців міста щодо налагодження транспортного сполучення до кладовища в селі Гаразджа. Таким чином було відновлено роботу тролейбусного маршруту № 7, збільшено кількість маршрутів №3 та введено додатковий маршрут № 20.
Коментарі
коментарів немає