Перейти
на сторінку рекламного ролика користувачі зможуть з ігор або додатків
соціальної мережі. Гонорар за перегляд реклами буде визначати
рекламодавець, але спочатку бонуси встановлені в розмірі одного Facebook
Credit. Вартість однієї одиниці цієї онлайн-валюти становить близько 10
центів.
Пропонувати користувачам подарунки або грошові винагороди дозволяє технологія DealSpot, розроблена компанією TrialPay.
Розміщувати таку рекламу зможуть спонсори Facebook, які використовують в якості платіжної системи тільки Facebook Credits.
Нагадаємо, Facebook за останній квартал підняла розцінки на рекламу з оплатою за клік на 40%.
На
сьогоднішній день Facebook є найпопулярнішою у світі соціальною
мережею. Вона налічує понад 600 мільйонів користувачів. За оцінкою
агентства eMarketer, виручка Facebook від продажу реклами в 2011 році
може зрости в 2 рази в порівнянні з 2010 роком і досягти 4,05 мільярда
доларів.
За матерiалами: Lenta.ru
Коментарі
коментарів немає