Житель Нью-Йорка Роберт Фіцпатрік, впевнений, що судний день настане 21 травня, витратив 140 тисяч доларів на рекламну кампанію попередження про швидкий кінець світу.

Як повідомляється, у рамках цієї рекламної кампанії 90 тисяч доларів особистих заощаджень чоловіка пішло на розклеювання тисячі оголошень у вагонах метро і 50 тисяч доларів - на розміщення плакатів на автобусних зупинках по всьому місту.

На думку Фіцпатріка, судний день настане 21 травня незадовго до півночі за єрусалимським часом. На одному з рекламних плакатів повідомляється: "Глобальний землетрус: найвеличніший день! Судний день, 21 травня 2011 року!". На плакаті також зображений нічний Єрусалим і циферблат годинника, стрілка якого наближається до півночі.

За словами Фіцпатріка, про наближення Апокаліпсису свідчить безліч цитат з Біблії. Людство побачить судний день, але не буде до цього готове, тому він хоче, щоб якомога більше людей знали про судний день.

"Я намагаюся попередити людей про те, що гряде, оскільки люди, які обізнані про кінець світу, зобов'язані всіх попередити", - зазначив американець.

Вперше Фіцпатрік долучився до ідеї глобального землетрусу в 2006 році. Пішовши зі служби в компанії MTA, яка експлуатує громадський транспорт Нью-Йорка, він почав слухати пророцтва каліфорнійського євангеліста Гарольда Кемпін.

Нагадаємо, Кемпінг нещодавно остаточно назвав дату кінця світу - 21 травня 2011 року 18:00. За його прогнозами, у цей час 2% населення Землі негайно "піднесуться" в небеса, а інші будуть направлені просто в пекло. Організація проповідника - Family Radio Network замовила по цілому світу інформаційні бігборди з рекламою кінця світу. Бігборди з'явилися і в Україні.