Начальник відділу звернень громадян Луцької міськради Лариса Карп’як доповіла про телефонні звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 10 по 23 травня. Про це стало відомо під час оперативної наради в стінах міськради.
Пані Карп’як розповіла, що за звітній період на адресу міськради надійшло 808 телефонних звернень. Із загального числа 355 звернень стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло», з них 246 через відсутність гарячої води. Ще 98 звернень стосувалися діяльності ДКП «Луцькводоканал».
Лариса Карп’як також повідомила, що 21 травня через пожежу на підстанції «Луцьк-Північний» протягом години залишались без освітлення мешканці вулиць Арцеулова, Вавилова, Ківерцівської, Теремнівської та Київського майдану.
Також протягом звітного періоду надійшло 22 звернення стосовно налагодження роботи ліфтів.
Майже 15% звернень (115) стосувалися діяльності департаменту житлово-комунальних господарств та житлово-комунальних підприємств. Також люди продовжують повідомляти про зграї безпритульних собак – 19 звернень.
Через неузгодженість у роботі окремих служб міста у вихідні дні надходили скарги лучан про неможливість захоронення померлих. Так, РАГС у вихідні дні не видає свідоцтво про смерть особи, а Луцький спеціальний комбінат комунально-побутового обслуговування без такого свідоцтва не дозволяє проводити поховання.
Луцький міській голова Микола Романюк попросив керівників підрозділів, щоб ті оперативно реагували на такі звернення.
«Оперативні звернення мені щоденно лягають на стіл. Це є якраз той двохсторонній зв’язок між владою і людьми, коли мешканці міста цілодобово звертаються», - зазначив він.
Коментарі
коментарів немає