Про це розповів голова асоціації Укравтопром Михайло Рєзнік, повідомляє ЛігаБізнесІнформ.
"Ми
просимо подумати про встановлення певної квоти для тих автомобілів, які
сьогодні дуже легко потрапляють на наш ринок. Приміром, за 4 місяці
загальний товарообіг міжнародної торгівлі між Україною і Євросоюзом
становить $ 800 млн., з яких $ 500 млн. припадає на ввезені
автотранспортні засоби.
На нашу думку, це не критичний імпорт.
Для України критичними є газ, сировина, ресурси, які необхідно
переробляти. А мати таку негативну тенденцію зовнішньої торгівлі не
правильно", - зазначив Рєзнік.
Він пояснив, що квоти, у разі їх
введення, будуть розраховуватися за спеціальною формулою. Спочатку буде
визначена загальна квота для всіх автовиробників, після чого буде
проведена градація для конкретних марок, з урахуванням вимог
автовиробників.
"Це не ліцензування, а звичайна форма захисту.
Ми наполягаємо, щоб формула розраховувалася з 2005 року, коли ще не
відбулося розширення Євросоюзу", - наголосив Рєзнік.
Глава Укравтопрому припустив, що квотування - не однозначний інструмент, і його може бути не прийнято.
Крім
того, автовиробники наполягають на збереженні сьогоднішньої ставки
ввізного мита на імпорт автомобілів на період у 10 років.
"Ми
наполягаємо на 10-річному перехідному періоді у рамках зони вільної
торгівлі з Євросоюзом для 10-відсоткової ставки ввізного мита, яка діє
сьогодні. Є розуміння між Міністерством економіки України, Міністерством
промислової політики та асоціацією Укравтопром. Також це розуміння є у
західних виробників. Для них не критично, щоб український автопром був
сьогодні позбавлений умов, на яких вже інтегрувався", - резюмував
Рєзнік.
Українські автовиробники просять ввести квоти на імпорт автомобілів
четвер, 26.05.11 14:16Асоціація Укравтопром просить уряд України ввести
квотування імпортних автомобілів, а також забезпечити 10-річний
перехідний період для чинного сьогодні в Україні ввізного мита на імпорт
автомобілів.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає