У прес-службі Укравтодору прокоментували недавню заяву заступника голови Держслужби автодоріг Євгенія Прусенка, який пообіцяв почати будівництво концесійних доріг, за рух по яким потрібно буде платити, повідомляє Сегодня.

За словами керівника прес-служби Укравтодору Олени Мех, перевага платних доріг для водіїв у тому, що вони зможуть проїхати по ним набагато швидше, ніж по тим, що вже існують. Нові траси проляжуть в об\'їзд населених пунктів, де швидкість руху не більше 60 км/год, а значить, стануть більш прямими і швидкісними. Таким чином, можна буде законно, не ризикуючи штрафом за перевищення швидкості, розігнатися до 110 км/год, пише газета Сегодня.

Платні дороги будуватимуть там, де зараз великий рух, дороги вузькі (дві смуги) і розбиті, через що виникають постійні тягучки. Платні ж дороги повинні бути мінімум по шість смуг, із розв\'язками на різних рівнях, на в\'їзді і виїзді зі спеціальними турнікетами, де можна заплатити за проїзд.

Зазначимо, що за словами Євгена Прусенка, зараз іде підготовка до проведення тендерів по трьом ділянкам: Харків-Щербаківка, Ульянівка-Миколаїв-Херсон-Красноперекопськ-Сімферополь і Новомосковськ-Сімферополь. Потенційний інтерес до будівництва платних доріг проявляють компанії із Франції, Іспанії, Індії, Ізраїлю та інших країн, у яких є багаторічний досвід будівництва та обслуговування концесійних платних автомобільних доріг, підкреслив заступник голови Укравтодору.

За планами проїзд по платним дорогам на легковому авто коштуватиме 30 коп./км, але плату стягуватимуть за всю протяжність траси, незалежно від того, скільки проїхав. Для вантажних авто ціна поки що невідома, але вона може бути набагато більшою. Причому обов\'язково залишиться безкоштовна, хоч і менш комфортна, альтернативна дорога.

Сегодня зазначає, що всього у світі більше 23 млн км доріг, але з них лише 140 тисяч кілометрів платні. Вони є тільки у 30 країнах світу, в основному, у європейських.

За матерiалами: Сегодня