За словами керівника прес-служби
Укравтодору Олени Мех, перевага платних доріг для водіїв у тому, що вони
зможуть проїхати по ним набагато швидше, ніж по тим, що вже існують.
Нові траси проляжуть в об\'їзд населених пунктів, де швидкість руху не
більше 60 км/год, а значить, стануть більш прямими і швидкісними. Таким
чином, можна буде законно, не ризикуючи штрафом за перевищення
швидкості, розігнатися до 110 км/год, пише газета Сегодня.
Платні
дороги будуватимуть там, де зараз великий рух, дороги вузькі (дві
смуги) і розбиті, через що виникають постійні тягучки. Платні ж дороги
повинні бути мінімум по шість смуг, із розв\'язками на різних рівнях, на
в\'їзді і виїзді зі спеціальними турнікетами, де можна заплатити за
проїзд.
Зазначимо, що за словами Євгена Прусенка, зараз іде
підготовка до проведення тендерів по трьом ділянкам: Харків-Щербаківка,
Ульянівка-Миколаїв-Херсон-Красноперекопськ-Сімферополь і
Новомосковськ-Сімферополь. Потенційний інтерес до будівництва платних
доріг проявляють компанії із Франції, Іспанії, Індії, Ізраїлю та інших
країн, у яких є багаторічний досвід будівництва та обслуговування
концесійних платних автомобільних доріг, підкреслив заступник голови Укравтодору.
За
планами проїзд по платним дорогам на легковому авто коштуватиме 30
коп./км, але плату стягуватимуть за всю протяжність траси, незалежно від
того, скільки проїхав. Для вантажних авто ціна поки що невідома, але
вона може бути набагато більшою. Причому обов\'язково залишиться
безкоштовна, хоч і менш комфортна, альтернативна дорога.
Сегодня
зазначає, що всього у світі більше 23 млн км доріг, але з них лише 140
тисяч кілометрів платні. Вони є тільки у 30 країнах світу, в основному, у
європейських.
В Укравтодорі розповіли про переваги платних доріг
середа, 22.06.11 13:47У прес-службі Укравтодору прокоментували недавню
заяву заступника голови Держслужби автодоріг Євгенія Прусенка, який
пообіцяв почати будівництво концесійних доріг, за рух по яким потрібно
буде платити, повідомляє Сегодня.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає