Зокрема, пише Сегодня, на Одеській трасі у вихідні за сотні
кілометрів не було помічено жодного патруля.
"Я виїхав з Києва до Одеси о 7
ранку, приїхав туди об 11. Відклав у бардачок 200 гривень (чотири купюри по 50
грн.). Стільки зазвичай потрібно на хабарі даішникам, коли їду зі столиці й
назад. Іноді, правда, бувало й більше . Яке ж було моє
здивування, коли протягом всієї поїздки не побачив жодного даішника ", -
розповів газеті один з читачів.
"Через те, що дорога була
вільною від ДАІ, я розігнався до 150 - 160 км / год., тому на весь шлях з двома
зупинками на обід і заправку пішло всього 4 години. Раніше інспектори стояли
тут через кожні 5-10 км, тому дорога забирала 5-6 годин -
доводилося часто скидати швидкість. На зворотному шляху теж не зустрів жодного
інспектора. 200 грн. заощадив, купивши на них подарунок сину ", - додав
він.
Як повідомили в Київському обласному
управлінні ДАІ, за розпорядженням керівництва патрулі переїхали в райцентри
області. "У зв\'язку з тим, що подекуди збільшилася
аварійність, наші співробітники переведені туди наводити порядок", -
заявив начальник прес-служби УДАІ області Олександр Дармостук. Проблемні райони - Білоцерківський, Києво-Святошинський та
Бориспільський.
"На трасах державного значення,
крім стаціонарного посту, працює по одному екіпажу. Вони постійно в русі і з увімкненими
мигалками. Якщо помічають порушення, то, звичайно, реагують. До кінця літа без
особливої потреби посилювати патрулі на Одеській трасі не будемо", -
додав чиновник.
Крім того, співробітники ДАІ в інших
регіонах повідомляють, що на окремих трасах екіпажів дійсно стало менше.
"Через нашу область на південь пролягає дві траси - Київ - Одеса
та Стрий - Знам\'янка. Остання більш вибоїста і небезпечна, тому основні
сили
були переведені з Одеської траси сюди", - зазначив глава прес-служби
черкаської обласної ДАІ Володимир Ліщенко.
А ось в Кіровоградській області
інспектори тепер більше працюють ночами. "Є факти
крадіжки вантажів на трасах. Тому працюємо разом з" Беркутом "згідно
з розпорядженням начальника УМВС, у нічний час. Днем на трасах екіпажів,
відповідно, менше", заявив замначальника Управління ДАІ області Олег
Тарасенко.
Водночас, рядові інспектори вважають, що дороги спорожніли
через літні відпустки патрульних, а також через скорочення. "Почалася велика чистка, і під ніж пішли низові
співробітники", - повідомив газеті командир одного з батальйонів.
Цю
думку поділяє і колишній заступник начальника столичного УДАІ: "Замість
того, щоб урізати адміністративно-управлінський апарат і зменшити
кількість
начальників, обрали найпростіший шлях - зняли з траси інспекторів.
Наскільки
мені відомо, в кожній області вже скорочено по 50 і більше рядових
даїшників, і це тільки квіточки. Людей викидають на пенсію, а потім
будуть
кричати караул, нікому дати жезл в руки ".
ЗМІ: Головні автомобільні траси України залишилися без патрулів
понеділок, 04.07.11 10:54На українських трасах державного значення практично
не залишилося співробітників ДАІ, пише Сегодня. За даними видання,
стежити за порядком залишилися тільки ті, хто чергує на стаціонарних
постах та екіпажі, які оформляють ДТП.
Помилка в тексті?Виділи її мишкою та натисни Ctrl + Enter
Коментар буде опубліковано після модерації
Коментарі
коментарів немає