Як зазначили у КП «Адміністративно-технічне управління», завдяки ремонту дорожнього покриття, та будівництва нових транспортних розв’язок, на львівських перехрестях зменшується рівень забруднення повітря.

Про це повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

Працівники КП «Адміністративно — технічне управління» обстежили пішохідні зони на перехрестях міста на предмет забруднення атмосферного повітря викидами від автотранспорту. Зокрема, обстеження пройшли пр. Чорновола — вул. Городоцька (біля пішохідного переходу зі сторони буд.№ 2 на вул. Городоцькій); пр. Свободи — вул. Дорошенка (біля пішохідного переходу зі сторони буд.№ 11 на пр.Свободи); пр. Свободи —пл. Міцкевича (біля пішохідного переходу напроти буд.№ 11на пл.Міцкевича); пр. Свободи - вул. Беринди (біля пішохідного переходу зі сторони буд.№ 10 на пр. Свободи); пр. Свободи — пл. Торгова (біля пішохідного переходу зі сторони буд.№ 15 на пл. Торгова). Результати обстеження показали, що основним джерелом забруднення повітря формальдегідом та діоксином азоту є викиди автотранспорту.

За даними Держкомстату України у Львові, викиди автотранспорту становить 96,3% від загального обсягу викидів забруднюючих речовин в атмосферу. Це підвищення рівня забруднення може бути обґрунтованим особливостями міських вулиць м. Львова (достатньо — вузькі вулиці міста не розраховані на кількість транспорту, яка зараз є у місті та постійно зростає).

Здійснивши відповідні вимірювання на перехрестя пр.Чорновола — вул.Городоцька, працівники хімічної лабораторії КП «Адміністративно-технічне управління» констатували зменшення рівня забруднення атмосферного повітря на цьому перехресті порівняно з минулим роком. Результати проведених досліджень показали, що після проведення реконструкції доріг і створення нової транспортної розв’язки, рівень забруднення атмосферного повітря викидами від автотранспорту зменшився. Відтак, спостерігається зменшення концентрації оксиду вуглецю у 1,2 рази, діоксиду азоту в 1,8 — 2,7 разів та азоту 2 рази.

За інформацією управління екології та благоустрою ЛМР, для розв’язання цієї проблеми (з викидами шкідливих речовин в атмосферу) слід запроваджувати на деяких вулицях односторонній рух, при якому скорочується кількість зупинок транспорту; впроваджувати регульований рух за принципом «зеленої хвилі» (автоматичне регулювання руху по цілому мікрорайону, що разом із збільшенням швидкості руху зменшує частоту гальмувань і зупинок автомобіля і відповідно, призводить до зменшення викиду в атмосферу продуктів неповного згоряння палива).

Джерело:
ZAXID.NET