У Росії сигарети залучають нову аудиторію. Під приціл громадського обурення потрапила компанія «Донський тютюн», новий дизайн пачок якої явно розрахований на підлітків і молодь — веселі упаковки, фруктові смаки, провокаційні слогани.

«На нашу думку, така реклама носить яскраво виражену спрямованість на підлітків, на пропаганду підліткового куріння. „Донський тютюн“ проводить комплексну рекламу, в якій є різні приклади, багато з яких створюють образ підлітка, що курить», — сказав в ефірі «РСН» генеральний директор Асоціації рекламодавців Федір Борисов.

Оновлений дизайн лінії сигарет Sweet Dreams обурив не тільки затятих борців з курінням, а й рекламників. «Маркетингова й дизайнерська концепція марки укладені в ідеї подорожей, про які мріють усі молоді дівчата. Об’єднують дизайн усіх версій сигарет назви та архітектурні образи відомих всім міст світу — Парижа, Нью-Йорка, Майамі, Риму» — так рекламують свою продукцію на сайті компанії донські табачники.

Ще одна лінія «Донського тютюну», яка викликала осуд, — сигарети Play. Як і у вище описаному випадку, в оформленні та рекламній подачі продукту простежується явна орієнтація на молодь: і весела упаковка, і низька вартість, і «цікавий» опис, в якому стверджується, що Play розраховані «на активних і веселих споживачів, які звикли бути в центрі уваги та живуть у ритмі PLAY. Сигарети представлені в двох версіях: «Play hit» — з класичним смаком і «Play mix» — ароматизовані сигарети з новим смаком ніжного барбарису.

Потрапив «Донський тютюн» і під приціл Росспоживнагляду: «У даному випадку мова йде про повне нехтування всіма принципами навіть того дійсного законодавства, яке є в Росії в галузі регулювання виробництва тютюну. Я вже не кажу про етичні норми. Ми цю ситуацію вивчимо», — сказав глава відомства Геннадій Онищенко.

Відзначимо, що на сьогодні за російськими нормами обкладинка упаковки не є рекламним продуктом і закон про рекламу на неї не поширюється.

Джерело: Gazeta.ua